کد خبر: ۲۵۵۰۸۴
زمان انتشار: ۲۲:۰۲     ۰۵ مهر ۱۳۹۳

به گزارش 598،هفته ششم لیگ برتر انگلیس بعدازظهر امروز (شنبه) با برگزاری 6 دیدار پیگیری شد که طی آن تیم‌های منچستریونایتد، چلسی، منچسترسیتی، ساوتهمپتون و کریستال‌پالاس با برتری برابر حریفان خود دست‌ پر زمین مسابقه ار ترک کردند.

در یکی از این دیدارها تیم فوتبال منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف وستهام رفت. شاگردان فن‌خال که تا پیش از این بازی تنها یک پیروزی کسب کرده بودند موفق شدند با نتیجه 2 بر یک بر میهمان خود غلبه کنند. برای شیاطین سرخ در این مسابقه وین رونی (5) و روبین فن‌پرسی (22) گلزنی کردند و دروازه‌شان توسط دیافرا ساخو (37) باز شد. سرخپوشان اولدترافورد در حالی در این دیدار به پیروزی رسیدند که از دقیقه 60 در پی اخراج وین رونی، کاپیتان خود 10 نفره به بازی ادامه می‌دادند. منچستر با این برد 8 امتیازی شد و به جایگاه هفتم جدول این رقابت‌ها صعود کرد.

در دیداری دیگر چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج با نتیجه قاطعانه 3 بر صفر بر میهمان خود، استون‌ویلا غلبه کرد. برای آبی‌پوشان لندنی در این دیدار اسکار (7)، دیه‌گو کاستا (59) و ویلیان (79) گلزنی کردند تا شاگردان ژوزه مورینیو با 16 امتیاز جایگاه خود در صدر جدول را استحکام ببخشند.

منچسترسیتی، مدافع عنوان قهرمانی هم در دیداری خارج از خانه با نتیجه 4 بر 2 از سد هال‌سیتی گذشت. شاگردان مانوئل پیگرینی توسط سرخیو آگرو (7)، ادین ژکو (11 و 68) و فرانک لمپارد (87) به گل رسیدند و در مقابل گل‌های هال‌سیتی را الیاکیم مانگالا (21- گل به خودی) و آبل هرناندس (32- پنالتی) به ثمر رساندند. آبی‌پوشان شهر منچستر با این برد 11 امتیازی شدند و به رده سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کردند.

در سایر دیدارهای برگزارشده عصر امروز هم نتایج به شرح زیر رقم خورد:

کریستال‌پالاس  2- لسترسیتی صفر

ساوتهمپتون 2 – کوئینز پارک‌رنجرز یک

ساندرلند صفر – سوانزی صفر

همچنین تیم‌های آرسنال و تاتنهام از ساعت 20 امشب در دربی شمال لندن در ورزشگاه امارات به مصاف هم می‌روند.

هفته ششم لیگ برتر انگلیس فردا (یک‌شنبه) با انجام دیدار وست‌برومویچ – برنلی پیگیری می‌شود و در آخرین جدال هفته دوشنبه شب استوک‌سیتی در خانه‌اش میزبان نیوکاسل خواهد بود.

در حال حاضر در جدول رده‌بندی لیگ برتر چلسی با 16 امتیاز صدر جدول را در اختیار دارد و تیم‌های ساوتهمپتون و منچسترسیتی به ترتیب با 13 و 11 امتیاز در رده‌های دوم و سوم جای دارند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها