کد خبر: ۲۵۸۹۱۱
زمان انتشار: ۱۲:۱۵     ۱۶ مهر ۱۳۹۳
پرورش دهنده شترمرغ در استان البرز اظهار كرد: كار پرورش شترمرغ را با 3 قطعه آغاز كردم و در حال حاضر صاحب 500 قطعه شترمرغ هستم.
آزاد آذرخش، پرورش دهنده شترمرغ در استان البرز در گفت وگو با پايگاه اطلاع رساني بسيج سازندگي كشور ضمن بيان اين مطلب گفت: در راستاي منويات مقام معظم رهبري مبني بر حركت در جهت اقتصاد مقاومتي و تحقق بخشيدن به توسعه اقتصادي كشور، اقدام به پرورش شترمرغ كرده ام.

وي در ادامه افزود: اين كار را با 3 قطعه شترمرغ و 10 ميليون تومان سرمايه آغاز كردم و در حال حاضر در كمالشهر كرج در 5 هكتار زمين استيجاري صاحب 500 قطعه شترمرغ و حدود 500 ميليون تومان سرمايه هستم.

اين پرورش دهنده شترمرغ با اشاره به نقش بسيج سازندگي در مراحل مختلف اين فعاليت اقتصادي، اظهار كرد: راه رسيدن به موفقيت در هر كاري توكل به خداوند متعال است و جوانان نبايد بي تحرك باشند، زيرا هر فردي با توجه به توانايي هاي خود مي تواند اشتغالزايي كرده و به درآمد برسد و شغل پايداري به دست آورد.

آذرخش تصريح كرد: براي فروش محصولات توليد شده با مشكلي روبرو نيستم، زيرا فروشگاه ها و افرادي مشتري شترمرغ و محصولات جانبي آن هستند.

وي به داشتن علاقه به پرورش شترمرغ اشاره كرد و گفت: در حال حاضر جوجه كشي اين پرنده به صورت انبوه انجام مي شود، همچنين در كنار پرورش شترمرغ از محصولات جانبي اين پرنده مانند روغن، پر، پوست، تخم و .... نيز استفاده مي شود و اين محصولات خريداران خود را دارد.

اين پرورش دهنده شترمرغ در پايان عنوان كرد: مسئولان بايد جوانان را در امور توليدي و اقتصاد مقاومتي حمايت و پشتيباني كنند تا معضل بيكاري دز كشور از اين طريق برطرف شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها