کد خبر: ۲۶۰۶۱۱
زمان انتشار: ۱۳:۳۹     ۲۲ مهر ۱۳۹۳
کفاشيان:
علي کفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال ايران در گفت‌وگويي اعلام کرده که فدراسيون فوتبال کماکان به دنبال حق ۶۰ ميليارد توماني خود از پخش مسابقات فوتبال است و در اين مسير هيچ مماشاتي نخواهد کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از نسیم، رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفته است: آنها اصلا به حرفها و خواسته‌های ما اهمیتی نمی‌دهند. هر چیزی که می‌گویم و هر چقدر هم که می‌خواهیم با آنها راه بیاییم در نهایت روی حرف خود هستند که از ۲۲ میلیارد بیشتر به فوتبال پول نمی‌دهند. اما درآمد صدا و سیما از فوتبال چندین برابر این مبلغی است که به ما پیشنهاد داده‌اند. به همین دلیل ما می‌گوییم که باید حق باشگاه‌ها را بدهید.
 
رئیس فدراسیون فوتبال ایران می‌گوید: چند شرکت خارجی به فدراسیون پیشنهاد داده اند با مبالغ مختلف امتیاز حق پخش تلویزیونی فوتبال ایران را تصاحب کنند. منتهی ما مشکلاتی سر راه خود داریم. صدا و سیما هم میخواهد خودش بازیها را پخش کند و هم پول ندهد این که نشد انصاف! ما تا الان با درخواست شورای عالی امنیت ملی و مسئولان دیگر با صدا و سیما کنار آمده ایم. اما از اگر تا زمان شروع دوباره لیگ کاری نکنند شک نکنید که تصیمی دیگر اتخاذ می کنم.باشگاه حق وحقوق خود را از من مطالبه میکنند. هر پیشنهادی به صدا و سیما می دهیم آنها آخرش حرف خودشان را میزنند. علنا حق فوتبال را میخورند. نمی دانم فلسفه این رفتارهای آنها چیست؟
 
اما مساله مهم این است که این پول را باید برای کمک به فوتبال بدهند قرار نیست پول به جیب من برود! با این حال اگر صدا و سیما حاضر نشود حق فوتبال را بدهد ما دیگر اجازه ورود دوربینها به ورزشگاهها را نمی‌دهیم.
 
او در پایان می‌گوید: نهایتش این است که لیگ را تعطیل میکنیم آن وقت ببینم صدا و سیما جواب مردم را چه خواهد داد. ما از سال گذشته مذاکرات را شروع کردیم تا امروز این بحث‌ها مطرح نباشد. اما صدا و سیما حاضر به تعامل با ما نشد. به هر حال هر عملی یک عکس‌العملی هم دارد. ما که نمی‌توانیم بنشینیم آقایان هر کاری خودشان خواست انجام بدهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
حسینی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۰ - ۲۲ مهر ۱۳۹۳
۰
۰
این فوتبال که تمام وکمال
بد اخلاقی است .تقلب در کارت پایان خدمت .پرداخت های زیر میزی .هزینه بازی کردن (حق المربی ).
بین 4 تیم چهارم شدن.
بزرگسالان وجوانان ونو جوانان حذف شدن
بهتر که تعطیل شود .
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۴ - ۲۲ مهر ۱۳۹۳
۰
۰
بهتره این فویبال مسخره را ملت بزرگ ایران تماشا نکنند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها