کد خبر: ۲۶۲۰۹۶
زمان انتشار: ۱۳:۳۵     ۲۷ مهر ۱۳۹۳
یک بازيكن پرسپوليس در واکنش به تذكر مسئول باشگاه گفت: با خــواننده زیرزمینی عکس گرفتم؛ نه با عامل موساد.
پرسپولیسی‌ها این روزها حسابی خودشان خبر‌ساز هستند و کارهایی انجام می‌دهند که ناخواسته حاشیه‌ساز می‌شود. از گرفتن عکس یادگاری با عامل موساد گرفته تا گرفتن عکس یادگاری با خواننده زیرزمینی و قهر عباس‌‌زاده و خط و نشان عالیشاه برای هوادارنماها!

اما ظاهراً داستان حضور امير تتلو در تمرين اين تيم كه استارتش توسط محسن بنگر زده شد تمامي ندارد. چهارشنبه‌شب گذشته برخي از مسئولان و مديران پرسپوليس در هتل لاله كه محل اقامت سرخپوشان قبل از رويارويي با كارگر بنه​گز بود، حضور يافتند كه البته بدون سر و صدا نبود و واكنش‌هايي را به همراه داشت.

يكي از مسئولان پرسپوليس كه خيلي علاقه دارد در ديد باشد و درخصوص هر موضوعي اظهار‌نظر مي‌كند، به محض ديدن برخي از بازيكنان كه با تتلو عكس يادگاري گرفته بودند به آنها متذكر شد نبايد اين كار را مي‌كردند. يكي از بازيكنان حرف اين مسئول را پذيرفت و تأكيد كرد ديگر چنين اشتباهي مرتكب نمي‌شود. ديگري هم گفت چون تا كنار زمين آمده فكر مي‌كرده مشكلي ندارد و براي همين با او عكس انداخته است اما يكي از بازيكنان از كوره دررفت و با كنايه به اين مسئول گفت: «اگر اين خواننده مشكل دارد چطور دارد راست راست توي خيابان راه مي‌رود و شما اين حرف‌ها را از خودتان درمي​آوريد. به فرض هم كه زيرزميني باشد‌؛ عامل موساد كه نبوده!»

آن مدير كه متوجه طعنه و كنايه بازيكن تيمش شده بود فقط سري تكان داد و ديگر حرفي نزد اما بازيكن كه تازه از بلند حرف زدن و سكوت مدير خوشش آمده بود، ادامه داد: «اصلاً مي‌خواهم يك آهنگ دو صدايي با تتلو بخوانم! اين مسائل شخصي است و به كسي ربطي ندارد كه من با چه كسي عكس مي‌گيرم يا رفت‌وآمد دارم!»

اما اين پايان ماجرا نبود و مسئول پرسپوليسي كه ديد حريف اين بازيكن تيمش نمي‌شود به يكي ديگر از بازيكنان معترض شد كه چرا در پست خودش خوب كار نمي‌كند و اين جناح را تبديل به اتوبان كرده است! او حتي تأكيد كرد اگر اين بازيكن ملي‌پوش نتواند عملكرد بهتري داشته باشد، باشگاه در نقل و انتقالات نيم‌فصل يك بازيكن در پست او مي‌گيرد.

اين حرف مسئول هم با واكنش بازيكن جوان مورد نظر همراه شد و مسئول هم كه ديد هرچه بخواهد بگويد بايد منتظر واكنش بازيكنان جوان باشد ترجيح داد هرچه سريع‌تر از هتل خارج شود!

منبع: روزنامه خبر ورزشی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها