کد خبر: ۲۶۲۱۶۸
زمان انتشار: ۱۹:۱۳     ۲۷ مهر ۱۳۹۳
رئیس مسابقات لیگ برتر گفت: طبق قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی پرسپولیس و استقلال 4 و 5 آبان باید در ورزشگاه خانگی این تیم‌هابه مصاف حریفانشان بروند.
بهروان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: طبق  قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بازی‌ها در روزهای 4 و 5 آبان ماه برگزار خواهد شد و تیم پرسپولیس و استقلال نیز به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

رئیس مسابقات لیگ برتر در ادامه بیان کرد: بازی تیم استقلال و پارسه تهران در روز 5 آبان برگزار خواهد شد و بقیه بازی‌ها در روز 4 آبان ماه است که در این روز تیم پرسپولیس نیز به مصاف راه‌آهن خواهد رفت.

وی در ادامه افزود: طبق گفته مدیریت مجموعه ورزشگاه آزادی 2 بازی استقلال و پرسپولیس با حریفانشان را نمی‌توانند در ورزشگاه آزادی برگزار کنند چراکه زمین ورزشگاه از بین می‌رود و قرار بر این شد که یک قرعه‌کشی بین این دو تیم انجام بگیرد تا یکی از آنها بتواند در این ورزشگاه در مقابل حریفش بازی کند و طبق قرعه‌کشی‌ای که انجام گرفت بازی پرسپولیس و راه‌آهن در ورزشگاه تختی و بازی استقلال و پارسه تهران نیز در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

بهروان در ادامه تصریح کرد: قرار شد که مدیران باشگاه پرسپولیس و راه‌‌آهن موافقت مدیریت مجموعه ورزشگاه آزادی را بدست آورند و این دو تیم هم همانند استقلال و پارسه تهران بتوانند بازی خود را در ورزشگاه آزادی برگزار کنند ولی اگر این درخواست مورد قبول واقع نشود بازی پرسپولیس و راه آهن در همان ورزشگاه تختی انجام خواهد گرفت.

وی افزود: فشردگی بازی‌ها زیاد است و به همین خاطر باید برای بازی‌ها برنامه خاصی را در نظر بگیریم چرا که در روزهای آینده برنامه بازی‌های تیم ملی نیز به کارها اضافه می‌شود و به همین خاطر باید از قبل از بازی‌ها یک برنامه‌ریزی دقیق در نظر بگیریم.

رئیس مسابقات لیگ برتر درباره وضعیت مهرداد پولادی نیز عنوان کرد: صحبت درباره وضعیت مهرداد پولادی در اختیار من نیست و درباره این موضوع بهتر است تاج و کاظمی صحبت‌های لازم را انجام دهند چرا که درباره بحث‌ سربازی بازیکنان اطلاعات زیادی ندارم ولی طبق قانون اگر بازیکنی آزاد اعلام شود و نتواند از فدراسیون مربوطه کشورش itc دریافت کند فیفا 15 روز به فدراسیون آن کشور مهلت می‌دهد تا itc آن بازیکنی را صادر کند در غیر این صورت آن بازیکن آزاد از سوی فیفا برایش itc صادر می‌شود و مهرداد پولادی نیز به همین دلیل itc خودش را از فیفا دریافت کرده است و این بازیکن با itc ای که در اختیار دارد توانسته به تیم قطری نیز بپیوندد.

بهروان درباره جادوگری در فوتبال بیان کرد: من فکر می‌کنم در فوتبال جادوگری وجود داشته باشد چرا که فوتبال ما از سلامت برخوردار است ولی من خودم این مساله برایم تجربه شده و در لیگ یک وجود جادوگری را دیده‌ام.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها