أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۴۲۳
زمان انتشار: ۱۸:۴۸     ۲۲ آبان ۱۳۹۰
شبکه‌های مختلف سیما برای روز سه‌شنبه ـ روز عید غدیر خم ـ فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی متنوعی را تدارک دیده‌اند.
به گزارش خبرگزاری فارس، فیلم­­های سینمایی­ و تلویزیونی وقت طلایی، سه روز بعد، همه چی رو براهه، قباله، مهریه بی‌بی، جنگجوی آواره، مسیر آسمان، قبر مشترک، دزدان غیر دریایی،گل‌بهار، پیدا و پنهان، اسطوره حقیقی، خوش قدم، ماجراجویی بزرگ پی وی، جا مانده و نیمکتی برای دو نفر دوشنبه و سه‌شنبه 23 و 24 آبان ماه مصادف با عید سعید غدیرخم از شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، تهران و شما پخش می­شود.

**«وقت طلایی»
فیلم تلویزیونی «وقت طلایی» به کارگردانی صادق کرمیار و تهیه‌کنندگی محمدرضا خجسته ریگی دوشنبه 23آبان ماه مصادف با شب عید سعید غدیرخم، ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.
آرش (وکیل) و سحر( دندانپزشک) دو زوج هستند که با هم اختلاف داشته و قصد جدایی دارند و در این بین یکی از موکلین آرش به نام سیروس به دلیل اینکه آرش وکیل همسر او شده و باعث می‌شود همسرش طلاق بگیرد، در پی انتقام جویی از آرش است.
سروش صحت، بهاره رهنما و شهرزاد صفوی در فیلم تلویزیونی «وقت طلایی» بازی کرده‌اند.

**«سه روز بعد»
فیلم سینمایی «سه روز بعد» به کارگردانی یال هاگیس، محصول سال 2010 آمریکا ساعت یک و30 دقیقه بامداد سه شنبه 24 آبان ماه از شبکه یک سیما پخش می‌شود.
جان به همراه همسرش لارا و پسر کوچکشان، زندگی آرامی دارند. یک شب که لارا با اتومبیلش به خانه باز می‌گردد. بی آن که متوجه شود با قاتل یکی از همکارانش برخورد کرده و دست خونی قاتل، لباس او را آغشته می‌کند و صبح روز بعد پلیس به گمان اینکه لارا قاتل بوده او را دستگیر می‌کند.

**«همه چی رو به راهه»
فیلم تلویزیونی «همه چی رو به راهه» به کارگردانی حجت ذی‌جودی و تهیه‌کنندگی عباس رافعی سه شنبه 24 آبان ماه ساعت15:40 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.
داستان فیلم درباره بابک و سارا زن و شوهری است که هر دو در رشته هتل داری تحصیل کرده و در یک هتل مشغول بکارند. آنها با وجود داشتن فرزندی ده ساله در آستانه طلاق قرار دارند. پس از آنکه سارا مدیر تشریفات می‌شود رابطه آنها بغرنج‌تر می‌شود. در این اوضاع بابک تحت تاثیر یک اتفاق، قابلیت این را پیدا می‌کند که ذهن زنها را بخواند و این ماجرا به او کمک می‌کند تا از زوایای پنهان ذهن سارا و دختر و خواهرانش که در این مدت از آنها دور بوده، آگاه شود و رابطه آنها اصلاح شود.
رامتین خداپناهی، نگین صدق گویا، ساعد هدایتی، فرهاد بشارتی، غزال جزایری و رابعه اسکویی در فیلم تلویزیونی «همه چی رو به راهه» محصول سال 88 گروه فیلم‌های تلویزیونی شبکه یک بازی کرده‌اند.

**«قباله»
فیلم تلویزیونی «قباله» سه‌شنبه 24 آبان ماه ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.
رضا منوچهری دفتردار است. او که سال‌ها پیش یکی از جعل کننده‌های معروف به نام نازی را لو داده و او طی اتفاقاتی فوت کرده است و اکنون بعد از سال‌ها، صابری (که دوست نازی است) به اتفاق وی در پی گفتن انتقام از منوچهری هستند.
سعید نیکپور، علی دهکردی، سعید داخ، الهام کردا و افسانه ناصری در فیلم تلویزیونی «قباله» به کارگردانی سیدمحسن یوسفی و تهیه‌کنندگی سیدعلیرضا طباطبایی بازی کرده‌اند.

**«مهریه بی‌بی»
سه‌شنبه 24 آبان ماه ساعت 24 فیلم سینمایی «مهریه بی‌بی» از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
بی بی برای نجات کوکب از یک ازدواج اجباری سند قطعی زمینی را که مهریه‌اش است برای فروش به بنگاه معاملات ملکی اسدی می‌برد. دلال دیگری به نام شکوری که از مدت‌ها پیش در پی خرید این زمین بود، پی می‌برد که بی بی از قیمت واقعی زمینش بی‌اطلاع است.
زنده یاد اسماعیل داورفر، علیرضا خمسه، جهانبخش سلطانیان، پروین دخت یزدانیان، سعید امیرسلیمانی و کمند امیرسلیمانی در فیلم سینمایی «مهریه بی بی» به کارگردانی اصغر هاشمی و تهیه‌کنندگی محمد برسوزیان و اصغر هاشمی هنرمندی کرده‌اند.

**«جنگجوی آواره»
انیمیشن «جنگجوی آواره» سه‌شنبه 24 آبان ماه ساعت17:30 از شبکـه دو سیما پخش خواهد شد.
خانواده‌ای از موش‌ها در خانه سروانتس که نویسنده دن کیشوت است زندگی می‌کنند. پدر این خانواده داستان‌هایی که سروانتس از دن کیشوت می‌نویسد را بسیار دوست می‌دارد و آنها را می‌خواند و هر بار به خانه بازمی‌گردد و بچه‌هایش را بی‌حوصله می‌بیند، آنها را دور هم جمع کرده و برایشان از ماجراجویی‌های دن کیشوت تعریف می‌کند.
انیمیشن «جنگجوی آواره» به کارگردانی آنتونیو زوررا و تهیه کنندگی آنتونیو زوررا و کامرون پرز محصول سال2010 در کشور اسپانیا ساخته شده است.

**«مسیر آسمان»
فیلم تلویزیونی «مسیر آسمان» به کارگردانی علی عطشانی و تهیه کنندگی سیدمحسن طباطبائی‌پور سه‌شنبه 24 آبان ماه ساعت 23 روی آنتن شبکـه دو سیما می‌رود.
داستان این فیلم در مورد مرتضی کارگر خدمات ترمینال حجاج است که در رؤیاهای خود می‌بیند که به حج مشرف می‌شود، روزی در فرودگاه، کیسه‌ای از سوغات مسافران جا می‌ماند و مرتضی در صدد بر می‌آید آن را به صاحبش برساند، در ادامه ماجرا مرتضی تصادف می‌کند و در عالم بی‌هوشی به حج می‌رود.
امیرحسین مدرس، خاطره حاتمی، مهران رجبی و شهرام عبدلی در فیلم تلویزیونی «مسیر آسمان» هنرمندی کرده‌اند.

**«قبر مشترک»
فیلم سینمایی «قبر مشترک» به کارگردانی رضا درگزی دوشنبه 23 آبان ماه ساعت 19:15 روی آنتن شبکـه سه سیما می‌رود.
زن و مردی می‌خواهند علی‌رغم سن بالا از هم جدا شوند و خانم تقاضا داده نصف مایملک شوهرش به نام او شود. درگیری آنها بالا می‌گیرد. آقا سیف الله به شخصی بدهی دارد که تصمیم می‌گیرد با دادن سند قبری که قبلاً خریده طلبکار را راضی کند.
حمید لولائی و مریم امیر جلالی در فیلم سینمایی «قبر مشترک» بازی کرده‌اند.

**«دزدان غیر دریایی»
فیلم سینمایی «دزدان غیر دریایی» به کارگردانی بیژن شیر مرز و تهیه کنندگی آمنه بصیری سه شنبه 24 آبان ماه ساعت10:30 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
در این فیلم با بازی محسن افشانی، علیرضا خمسه و ناصر هاشمی می‌بینیم: آقای رفعت در آستانه مسافرت مطلع می‌شود که نادر دزد سابقه‌دار محله از زندان آزاد شده است. نادر از طرف رفعت مامور مراقبت از خانه وی در نبودشان می‌شود، اما دزدان غیردریایی نقشه دیگری دارند.

**«گلبهار»
فیلم تلویزیونی «گلبهار» به کارگردانی محمدابراهیم معیری و تهیه‌کنندگی پوران درخشنده سه شنبه 24 آبان ماه ساعت 19:15 از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.
در خلاصه داستان فیلم با بازی ارژنگ امیرفضلی، مهران رجبی، محبوبه بیات و اسماعیل سلطانیان آمده: دختر هنرمندی به نام گلبهار متوجه می‌شود به بیماری ام اس مبتلا شده است. به همین دلیل مراسم ازدواج او به هم می‌خورد و دچارمشکلات روحی می‌شود.

**«پیدا و پنهان»
فیلم تلویزیونی «پیدا و پنهان» به کارگردانی حجت قاسم‌زاده اصل و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی، سه شنبه 24 آبان ماه ساعت 20:30 از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد.
پریوش نظریه و مهرداد ضیایی به عنوان بازیگر اصلی در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.
داستان یک روز زن میانسالی با تمام دغدغه‌های یک زن، یک مادر و یک همسر، مریم دخترش باردار است و پسرش سرباز و دوستش قرار است در بیمارستان جراحی شود.

**«اسطوره حقیقی»
فیلم سینمایی «اسطوره حقیقی» به کارگردانی وو - پینگ یوئن، دوشنبه 23 آبان ماه ساعت 20:45 از شبکه تهران سیما پخش خواهد شد.
طی یک نبرد در دوران سلسه کینگ چین در سال 1861 جنگجویی به نام سوچان موفق می‌شود که جان پسر حاکم را نجات دهد و پسر حاکم به او وعده حکومت بر یک منطقه چین را می‌دهد. اما سوچان ترجیح می‌دهد که این مقام را به دوست بسیار نزدیکش یوان واگذار کند و سپس با یینگ خواهر یوان ازدواج کند و در انزوا از دنیای سیاست به تمرینات رزمی ووشو بپردازد.
مان چئو ک چیو، ژون شو، اندی اون و میشله یوه به عنوان بازیگران اصلی در این فیلم محصول 2010 چین ایفای نقش کرده‌اند.

**«خوش قدم»
انیمیشن «خوش قدم» سه‌شنبه 24 آبان ماه ساعت 9 صبح در قالب برنامه «تماشاخانه» از شبکه تهران پخش می‌شود.
داستان این انیمیشن با بازی الیجاه وود، بریتانی مورفی و هوگو جک من در مورد امپراطوری پنگوئن‌ها در قطب جنوب است. در دنیای پنگوئن‌ها اگر کسی نتواند خوب آواز بخواند از گروه طرد می‌شود.  مومبل پنگوئنی است که خود را بدترین آوازخوان دنیا می‌داند، این ضعف پنگوئن منجر به ترک کردن خانه و رویارویی با ماجراهای جالبی می‌شود.
انیمیشن «خوش قدم» به کارگردانی جورج میلرپ محصول سال 2006 در کشور استرالیا ساخته شده است.

**«ماجراجویی بزرگ پی وی»
فیلم سینمایی «ماجراجویی بزرگ پی وی» به کارگردانی تیم بارتون سه شنبه 24آبان ماه ساعت 13:30 از شبکه تهران پخش می‌شود.
در این فیلم با بازی پائول ریوبنس، الیزابت دایلی، مارک هولتون و داینی سلینجر آمده: پی وی مردیست با روحیات بچگانه که زندگی فانتزی دارد. او دوچرخه خارق العاده‌ای دارد که تنها مونس او بوده و به آن عشق می‌ورزد. فرانسیس که جوان پولداری است و او نیز روحیات بچه‌گانه‌ای دارد، به شدت به دنبال این دوچرخه است. در نهایت فرانسیس دوچرخه را از طریق دادن پول به فردی می‌دزدد. پی وی برای یافتن دو چرخه به هر دری می‌زند.
فیلم سینمایی «ماجراجویی بزرگ پی وی» محصول سال 1985 در کشور آمریکا ساخته شده است.

**«جا مانده»
فیلم سینمایی«جا مانده» به کارگردانی بهروز شفیعی و تهیه‌کنندگی امیر واجد سمیعی سه شنبه 24 آبان ماه ماه ساعت 20:45 از شبکه تهران روی آنتن می‌رود.
داستان این فیلم درباره خانواده پرجمعیت آقا حجت، سرایدار یک شرکت است. او برای اولین بار همراه خانواده به یک عروسی اعیانی مربوط به مهندس کامران، رئیس شرکتی که در آن کار می‌کند، دعوت می‌شود. برای آن‌ها در مسیر رفت و برگشت و حضور در مهمانی حوادث با مزه‌ای رقم می‌خورد که پایه و اساس فیلم را تشکیل می‌دهد.

**«نیمکتی برای دو نفر»
فیلم تلویزیونی «نیمکتی برای دو نفر» به کارگردانی محمد باقری نیکو و تهیه‌کنندگی عباس عادلی سه‌شنبه 24 آبان ماه ساعت 12:15 از شبکه شما پخش می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم با بازی ثریا قاسمی، بهزاد فراهانی، محمدرضا غیاث آبادی، عاطفه کرم بخش، حسام الدین باتمانی، سهیلا کلیایی و سمیرا حاجی فتحعلی می‌بینیم: دختر عمو و پسر عموی پیری که از کودکی به هم علاقه مندبودند، ولی به هم نرسیدند در روستایی زندگی می‌کنند که زمینی از پدر بزرگشان به آنها ارث می‌رسد که در صورت ازدواج به آنها تعلق پیدا می‌کند، اما یکی از آنها در اوج پیری در رشته پزشکی قبول می‌شود و تصمیم دارد زمین را به درمانگاه تبدیل کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها