کد خبر: ۲۶۵۷۹۷
زمان انتشار: ۱۹:۵۹     ۰۷ آبان ۱۳۹۳
حميد استيلي در خصوص ديدار تيمهاي فوتبال سايپا و راه آهن در هفته سيزدهم ليگ برتر اظهار داشت: شرايط ما نسبتا بد نيست.
به گزارش "ورزش سه"، استیلی در ادامه اظهار داشت: متاسفانه ما در بازی با پرسپولیس ابراهیم کریمی را در دقیقه 15 بازی به دلیل مصدومیت از دست دادیم. ضمن اینکه شیث رضایی و سید احمد موسوی دیگر مدافعین خود را نیز در اختیار نداریم. البته با این مشکلات در خط دفاعی هفته هاست که درگیر هستیم و به ناچار مجبوریم از محسن ایران نژاد در پست دفاع وسط و یا بازیکنان جوان تیم استفاده کنیم.

استیلی در خصوص تعیین تکلیف تیم امید ایران نیز گفت: در همین تیم راه آهن طی 3، 4 ماه گذشته من استعدادهای خیلی خوبی را پیدا کردم که حتی برخی از آنها در لیگ برتر بازی می کنند. به عنوان مثال چند روز پیش یک بازیکن از شمال کشور آمد و سر تمرینات ما حاضر که سنش به جوانان می خورد و ما نیز او را بلافاصله جذب کردیم، بنابراین در کشور 75 میلیونی مثل ایران که اینقدر جوان با استعداد دارد، ساختن تیم امیدی قدرتمند کار چندان سختی نیست و رفتن به المپیک نمی تواند تبدیل به آرزو شود. من مطمئنم با آمدن کاشانی کمک زیادی به تیم امید خواهد چون وی کارش را بلد است و می تواند به این تیم سر وسامان دهد.

وی افزود: البته برای موفقیت تیم امید نیاز به 3 پارامتر اصلی دیگر نیز هست. اول انتخاب یک مربی دلسوز و کاربلد. دوم برنامه ریزی خوب و سوم تعیین یک کمیته فنی که بر روی عملکرد تیم نظارت کند. ضمن اینکه باشگاهها نیز با نهایت همکاری را در دادن بازیکن به تیم امید داشته باشند. با حصول این شرایط شک نکنید که ما پتانسیل رفتن به المپیک را خواهیم داشت.
سرمربی راه اهن در پاسخ به این پرسش که با توجه به نتایج نه چندان خوبی که تیم شما در لیگ کسب کرده، آیا جادوگرها به سراغ شما نیز آمده اند، گفت: من به هیچ وجه به این مسائل اعتقاد ندارم و تنها توکل به خداست که می تواند به انسانها کمک کند. البته این افراد به ما نیز مثل سایر تیمها به واسطه برخی دوستان مراجعه کردند که من اهمیتی به این موضوع ندادم.

استیلی در خصوص آخرین وضعیت مالکیت این باشگاه نیز تصریح کرد: هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است. ما از دوستان در دادستانی تقاضا داریم، با توجه به اینکه علاوه در تیم بزرگسالان در 5 رده سنی و همچنین تیم بانوان نیز فعالیت می کنیم، هر چه سریعتر در حل مشکل مالکیتی باشگاه به ما کمک کنند چون در فوتبالی که این همه مشکل دارد و فقط هزینه بر است، با وجود ابهام در وضعیت مالکیت باشگاه کار کردن سخت است. شما نگاه کنید بازیکنان یک تیم دولتی مانند نفت تهران به خاطر مشکلات مالی اعتصاب کرده و تمرین نمی کنند، ما که بخش خصوصی بوده و جای خود را داریم. ضمن اینکه بخشی از مشکلات ما به سال گذشته بازمی گردد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها