کد خبر: ۲۶۸۹۳۷
زمان انتشار: ۱۱:۱۸     ۲۰ آبان ۱۳۹۳

تیم ‌ملی که آخرین بار قبل از جام‌ جهانی‌ در تهران تمرین کرده بود، بار دیگر روی زمین شماره یک کمپ پا به توپ شد، چمنی که البته کروش را اخم‌آلود کرد. بدون کلی‌گویی، سراغ نکات تمرین دیروز می‌رویم.
اغلب بازیکنان تیم ‌ملی دیروز به محض دیدن علی کریمی به سمت او رفتند و تولدش را تبریک گفتند. بعضی از بازیکنان از جمله آندو، شجاعی و نوری بیشتر با او گرم گرفتند.
به طور خیلی اتفاقی علی کفاشیان، اشکان دژاگه را شناخت و پیش از تمرین کلی با او خوش و بش کرد و از وضعیتش در لیگ آلمان! پرسید. کفاشیان در مصاحبه معروفی با خبرورزشی گفته بود مارادونا را نمی‌شناسد، به همین دلیل وقتی دژاگه را شناخت همه تعجب کرده بودند!

یار قدیمی تیموریان یعنی محمد نوری به تمرینات بازگشت و همین مسئله باعث شد تا هافبک استقلال سرخوش باشد و مدام از این سو به آن سو برود. او ابتدا به سبک معرفی بازیکنان در ورزشگاه، محمد نوری را معرفی کرد.
علی کریمی در تمرین دیروز تیم ‌ملی لباس آبی به تن داشت که سوژه اعضای تیم ‌ملی، عکاس‌ها و خبرنگاران شد اما در پایان تمرین او وقتی با آندرانیک تیموریان روی دور شوخی و کل‌کل افتاد، می‌گفت رنگ، فقط قرمز. جالب اینجاست که تیموریان هم لباس قرمز به تن داشت. آندو که خوراکش کری‌خوانی برای مربیان تیم‌ ملی است، دیروز هم با کریمی سر پنالتی زدن با حریف کری خواند.
هاشم بیک‌‌زاده دیروز با تیم تمرین نکرد. همین که او به اردو آمد، استقلالی‌ها انتقاد را شروع کردند و به همین دلیل کادر پزشکی تیم ‌ملی سریعاً تصمیم گرفتند که بدنسازی را با او آغاز کنند. میکو مربی بدنسازی تیم ‌ملی دیروز با بیک‌‌زاده حرکات تعادلی انجام داد.

تمرین دیروز تیم ‌ملی چندان تاکتیکی نبود و ایران از امروز کارهای تاکتیکی را با تمام نفرات آغاز می‌کند. تمرین دیروز شامل نرم دویدن، حرکات کششی، تنیس‌فوتبال، تمرینات استقامتی و همچنین فوتبال دستگرمی بود. هوای سرد کمپ باعث شد تا به محض اتمام تمرین، همه کاسه و کوزه خود را جمع و سریعاً کمپ را ترک کنند.
کارلوس کروش و کفاشیان در تمرین دیروز تیم ‌ملی یک بار دیگر به خبرنگاران نشان دادند که چقدر رفیق شده‌اند و به همه فخر فروختند! آنها برخورد بسیار گرمی با هم داشتند و فضایی عاشقانه در کمپ شکل گرفت.

علیرضا حقیقی، جواد نکونام، علیرضا جهانبخش، سردار آزمون، رضا قوچان‌نژاد و کریم ‌انصاری‌فرد 6 بازیکن غایب تمرین دیروز بودند که از امشب یکی یکی وارد تهران می‌شوند. همه آنها قرار است در تمرین فردای تیم ‌ملی حضور داشته باشند. شاهین ثاقبی و احمد عبدا...‌‌زاده هم به دلیل حضور در اردوی امیدها، در اردوی بزرگسالان غایب بودند.
تیم ‌ملی در زمین ناهموار کمپ، با لباس‌های یک بار مصرف و با توپ نایک تمرین کرد. این توپ‌ها در جام ملت‌ها استفاده می‌شود. کنفدراسیون فعلاً 20 عدد از این توپ‌ها را در اختیار تیم ‌ملی قرار داده است که هیچ بعید نیست یکی، دو تا از آنها به زودی در منیریه رؤیت شوند!
 
منبع: خبر ورزشی
   

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها