کد خبر: ۲۷۰۴۵۵
زمان انتشار: ۱۱:۰۲     ۲۵ آبان ۱۳۹۳
بازیگر سینما و تلویزیون گفت: «آقای دایی، قهرمان ملی من هستی، من برایت دست زدم! این کارها چیست‌ که با مایلی‌کهن می‌کنی!»
‌احمد حق‌پرست‌راد‌ را همه ما با عنوان ‌سعید راد‌ می‌شناسیم. بازیگری که هنوز هم به پیشکسوتان عرصه سینمای کشور تعهد دارد. صحبت‌های کوتاه او نیز نشان از همین قدرشناسی داشت.

 

راد با همان انرژی و هیجان همیشگی نکاتی را گفت که جالب بود. از تلنگری که به علی دایی زد تا گله‌مندی‌هایی که از پرسپولیس این روزها دارد.

 

از راد که پرسپولیسی است و معمولا برای تماشای بازی‌های این تیم به ورزشگاه می‌رفت، می‌پرسیم آیا هنوز هم مانند آن زمان که دنیزلی سرمربی پرسپولیس بود، برای دیدن بازی‌های این تیم به ورزشگاه می‌رود؟ می‌گوید: «دنیزلی دوستم بود. هنوز هم به او سر می‌زنم، اما این پرسپولیس را دوست ندارم. الان 3 سال است که آبروی ما را برده.»

 

بعد هم راد با دلخوری ماجرای اخیر دایی و مایلی‌کهن‌ را مورد اشاره‌ قرار می‌دهد و خطاب به دایی می‌گوید‌: «آقای دایی، تو قهرمان ملی ما هستی، قهرمان ملی من هستی، من برایت دست زدم! این کارها چیست‌ که با مایلی‌کهن می‌کنی! تو باید در دادگستری عریضه‌نویسی باز کنی؛ هی شکایت بنویسی، مگر شوخی است!»

 

راد با دلخوری می‌گوید: «مردم ما باید چه چیزهایی ببینند. آخر جوان‌های ما گناه دارند. هنوز در دربی بحث ساندویچ و یا پتو مطرح است.»

روزنامه خراسان


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها