کد خبر: ۲۷۰۸۰۶
زمان انتشار: ۱۲:۲۷     ۲۶ آبان ۱۳۹۳
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در نشست مشترکی با وزیر کشاورزی دولت، وی شخصا اعلام کرد طرح‌های بسیج چیزی جز سود برای کشور و مردم ندارد.
به گزارش پایگاه 598 ، سردار نقدی در ابتدای سخنان خود با بیان اینکه اگر بسیج را از دفاع مقدس حذف کنیم این امر برابر با شکست خواهد بود، به مهر گفت: یکی از عوامل اصلی بازدارندگی در مقابل دشمنان، بسیج است، به طوری که تصور درگیر شدن با چنین نیرویی، ذهن آمریکا را درگیر کرده و جرأت اقدام نظامی را از آنها گرفته است.
 
وی همچنین با اشاره به فعالیت های بسیج در عرصه سازندگی و با بیان اینکه در سال گذشته 33 هزار و 500 واحد تولیدی توسط بسیج راه اندازی شد، گفت: وزیر جهادکشاورزی چندی پیش در نشست مشترکی صراحتا اعلام کرد که طرح‌های بسیج جز سود برای مملکت و مردم هیچ چیزی دیگری ندارد.
 
سردار نقدی تصریح کرد: بسیج یک نیروی نظامی نیست بلکه یک نیروی سیاسی و اعتقادی در تمام عرصه ها است و آنچه که بسیج انجام نمی دهد سیاست بازی و جناح بازی است.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به مذاکرات هسته ای خاطرنشان کرد: هیچ کس حق و اجازه ندارد حقوق ملت ایران را به بیگانه واگذار کند و یا از آن کوتاه بیاید.
 
وی در پاسخ به سوال دیگری تاکید کرد: دشمنی با آمریکا حتی زمانی هم که مذاکرات به نتیجه برسد ادامه خواهد داشت.
 
نقدی همچنین در بخشی از گفتگو به تلاش‌های حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: حاج قاسم اکنون نماد ایستادگی در برابر حضور بیگانگان در منطقه است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها