کد خبر: ۲۷۰۸۳۲
زمان انتشار: ۱۳:۰۰     ۲۶ آبان ۱۳۹۳
فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: ۳ متهم شبه اسیدپاشی در مشهد مقدس دستگیر شدند.
به گزارش پایگاه 598، سردار بهمن امیری مقدم گفت: خط قرمز ما در بحث امنیت، کسانی هستند که بخواهند در مشهد و استان خراسان رضوی ناامنی ایجاد کنند.فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: ما در مشهد مقدس، حتی یک مورد نیز اسیدپاشی نداشتیم اما گزارشاتی از شبه اسیدپاشی صورت گرفته بود.

امیری مقدم گفت: در این گزارشها افرادی برای مزاح، آب به صورت دختران جوان پاشیده بودند که در کمتر از 5 ساعت، سه متهم در این زمینه دستگیر شدند.


فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: باند بزرگ "ابرام سلاخ" در مشهد مقدس دستگیر شدند.

امیری مقدم گفت: نسبت به زورگیری و سرقت در مشهد مقدس بسیار حساس هستیم زیرا این مسئله ممکن است امنیت مردم را خدشه دار کند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: عمده سارقان خودرو در استان، قاچاقچیان مواد مخدر هستند و یا کسانی هستند که مواد مصرف می‌کنند.

امیری مقدم گفت: هر کدام از اتباع کشورهای خارجی اگر مرتکب جرم شوند بعد از گذراندن دوران حبس خود دیگر نمی‌توانند در کشور و شهرمان حضور داشته باشند و به کشور خود فرستاده می‌شوند.

او بیان کرد: اگر مردم در کوتاهترین زمان ممکن دوربین‌های مداربسته خود را در اختیار ما بگذارند مشکلات خیلی سریع‌تر برطرف می‌شود.

او از دستگیری باند مخوف ابرام سلاخ در مشهد خبر داد و گفت: این باند اقداماتی همچون زورگیری، تجاوز به عنف و سرقت و قاچاق مواد مخدر را انجام می‌دادند.
امیری مقدم از اجرای طرح نگهبان محله در مشهد مقدس خبر داد و گفت: امیدوارم با مشارکت مردم ابعاد این طرح گسترده تر شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها