کد خبر: ۲۷۱۹۹۹
زمان انتشار: ۲۱:۲۸     ۲۹ آبان ۱۳۹۳
مثل اينکه بدشانسي هاي اسکوچيچ به همراه فولاد خوزستان تمامي ندارد وهر روز يک مشکل جديد جلوي پايش مي بيند.شنيده مي شود او چند بازيکنش را در نيم فصل از دست خواهد داد وئ بايد به فکر جانشين باشد.
به گزارش پایگاه 598،دراگان اسکوچیچ در ابتدای فصل به تیم قهرمان ایران پیوست تا بتواندهم موفقیت فولاد را ادامه دهد و هم تجربه ی جدیدی در ایران کسب کند.اما از همان بازی اول برای او اتفاقات عجیب و ناخوشایندی افتاد ، آن اتفاقات تا به امروز اسکوچیچ و فولاد را رها نکرده اند.

چند ساعت قبل از بازی افتتاحیه با تراکتور، انصاری، رحمانی و افشین نامشان به عنوان سرباز اعلام شد و اینکه نمی توانند برای فولاد بازی کنند.اما بعد از چند ساعت اعلام شد که انصاری می تواند برای فولاد بازی کند و ترکیب اسکوچیچ برای چندمین بار دچار تغییرات شد.

در ادامه لیگ بازهم حرف و حدیث ها پیرامون این موضوع باقی بود. در میانه نیم فصل آرش افشین و ولید مشایی زاده و همچنین بختیار رحمانی کارتشان باطل شد تا از حضور در فولاد محروم شوند.مشکلات بختیار و فولاد با پاره کردن رباط ، دو برابر شد تا اسکوچیچ از در اختیار داشتن بازیکن محبوبش محروم شود.
افشین به ملوان و مشایی زاده به نیروی زمینی تهران پیوستند اما بختیار همچنان به دنبال حل مشکلش بود تا اینکه چند روز پیش زمزمه هایی درباره رفع مشکلش شنیده شد تا پرونده این سه تقریبا روشن شود.
اسکوچیچ از تیم ملی نیز گله مند است چرا که دو بازیکن فیکسش که به همراه تیم ملی بوده اند را یک روز قبل از بازی و در حالی که 15 ساعت در هواپیما بودند به تیمش اضافه شده دید و یکی از دلایل حذف از جام حذفی را این موضوع و ناهماهنگی بین تیم ملی و باشگاه ها می داند.
اما این پایان ماجرا نبود و در حالی که عبدالله زاده پدیده جدید فوتبال ایران قصد داشت به همراه تیم ملی امید به قطر برود به دلیل یک سری مشکلات از این سفر منع شد تا  صحبت هایی مبنی بر موج جدید جداشوندگان از فولاد در راه باشند.

احتمالا اسکوچیچ یکی دیگر از بازیکنان فیکس و تاثیر گذارش را به دلیل دیگری ( به جز کارت پایان خدمت ) از دست خواهد داد.شاید این متفاوت ترین تجربه برای اسکوچیچ  در امر مربی گری باشد که روز به روز دچار مشکلات و بدبیاری هایی شود که انگار تمامی ندارند.
با این اوصاف بازار نقل و انتقالات برای اسکوچیچ  و فولاد بسیار حیاتی است ، چرا که اسکوچیچ باید تیمش را هم برای نیم فصل دوم و ماندن در کورس تقویت کند و هم بازی های آسیایی را در پیش دارد. فولادی ها در فصل قبل بدون باخت از جام آسیا حذف شدند و امیدوارند امسال بتوانند بیش تر در این جام موفق باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها