کد خبر: ۲۷۲۰۰۴
زمان انتشار: ۲۱:۳۰     ۲۹ آبان ۱۳۹۳
روبرتو مارتينز، سرمربي اورتون، صحبت هاي اخير روي کين، کمک مربي تيم ملي ايرلند، در مورد ملي پوشان ايرلندي اورتون را مزخرف توصيف کرد.
به گزارش پایگاه 598،روی کین ادعا کرده بود که باشگاه مرسی سایدی به شیموس کولمن و جیمز مک کارتی فشار آورده تا برای تیم ملی کشورشان در دیدارهای اخیر به میدان نروند.
این دو بازیکن در دیدارهای ماه گذشته ایرلند مقابل جبل الطارق و آلمان بازی نکردند اما چند روز در پیروزی 3-0 اورتون برابر استون ویلا به میدان رفتند.
مک کارتی در دو دیدار این هفته ایرلند هم حضور نداشت و کولمن تنها در دیدار جمعه شب مقابل اسکاتلند به میدان رف؛ با این وجود، مارتینز ادعاهای روی کین را رد کرد.
او به خبرنگاران گفت:" ما رابطه خوبی با مارتین اونیل (سرمربی ایرلند) داریم و غالبا در مورد بازیکنان با هم صحبت می کنیم. باشگاه ما به اینکه بازیکنانش برای تیم های ملی شان بازی کنند، افتخار می کند. صحبت های زیادی در این مورد شده که خیلی از آنها بی اساس است. واقعیت این است که صحبت هایی که با مربیان ملی داشتیم همیشه خوب بوده و در آینده هم همین طور خواهد بود.
تنها چیزی که می توانم بگویم این است که 4 بازیکن ایرلندی ما به بازی کردن برای تیم ملی کشورشان افتخار می کنند. این ناراحت کننده است که کسی در رسانه ها تعهد آنها را زیر سوال می برد."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها