کد خبر: ۲۷۳۲۴۴
زمان انتشار: ۰۹:۳۰     ۰۴ آذر ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598/ محسن جندقی: حمیدرضا سیاسی با انتخاب هیات مدیره باشگاه پرسپولیس یک روز  پس از پیروزی در داربی به عنوان مدیرعامل این باشگاه انتخاب شد.

 پس از جلسه هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس که عصر دیروز برگزار شد، سیاسی به عنوان مدیرعامل این باشگاه انتخاب شد. سیاسی پیش از این رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس بود. حمیدرضا سیاسی، رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس دیروز از سمت خود استعفا کرد تا این باشگاه دومین دوره تغییرات مدیریتی خود طی یک هفته گذشته را انجام داده باشد.

بعد از انتخاب جعفر کاشانی و حسین کلانی به عنوان اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، قابل پیش‌بینی بود که ترکیب مدیریتی این باشگاه باز هم تغییرات دیگری را به خود ببیند. بعد از این اتفاقات گفته می‌شد کلانی و بهروز منتقمی سرپرست فعلی باشگاه گزینه‌های مدیرعاملی هستند. گمانه‌زنی‌هایی که البته هر دو طرف با مصاحبه‌های خود آن را منتفی دانسته و آب پاکی را روی دست مسؤولان ریختند.

هم منتقمی و هم کلانی اعلام کردند علاقه‌ای برای مدیرعاملی ندارند تا صحبت از افراد دیگری برای این پست به میان بیاید. سیاسی قبل از تشکیل جلسه هیات مدیره گفته بود: به احترام اعضای جدیدی که به هیات مدیره اضافه شده‌اند در جلسه‌ای که با حضور اعضا تشکیل می‌شود، از سمت خود (ریاست هیات مدیره) استعفا خواهم داد تا رای‌گیری مجددی صورت بگیرد.

هنوز مشخص نیست در حالی که باشگاه پرسپولیس در آستانه واگذاری به بخش خصوصی قرار دارد، آیا ترکیب جدید اعضای هیات مدیره جزو خریداران اصلی سهام باشگاه هستند یا خیر؛ موضوعی که البته سیاسی در مصاحبه‌های مختلف خود آن را رد و اعلام کرده است تمایلی به خرید باشگاه ندارد. با وجود این ترکیب جدید و قطعی باشگاه پرسپولیس نشان‌دهنده اتفاقاتی است که شاید بزودی پشت‌پرده آن مشخص شود.

در جلسه دیروز همچنین جعفر کاشانی، پیشکسوت پرسپولیس و عضو جدید هیات‌مدیره به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه انتخاب شد. نکته جالب درباره تغییرات مدیریتی سرخ‌ها زمان آن بود چراکه این تغییر و تحول در راس باشگاه کمتر از 24 ساعت پس از دیدار پرسپولیس مقابل استقلال رخ داد و سرخپوشان 2 بر یک به پیروزی رسیدند. حکم مدیرعاملی سیاسی باید به تایید وزارت ورزش و جوانان برسد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها