کد خبر: ۲۷۳۳۰۰
زمان انتشار: ۱۱:۱۸     ۰۴ آذر ۱۳۹۳
سردار نقدي در صبحگاه مشترك بسيجيان رسانه ملي:
رييس سازمان بسيج مستضعفين گفت: در بسيح مهمترين ابزار، ارتباط نفر به نفر و چهره به چهره ي نيروهاي متعهد، انقلابي و مخلص نظام است اما ابزار صدا وسيما، رسانه است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری بسيج، سرتيپ بسيجي محمدرضا نقدي رييس سازمان بسيج مستضعفين در صبحگاه مشترك بسيجيان رسانه ملي كه بمناسبت هفته بسيج در ميدان بسيج سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي برگزار شد گفت: خون نگاراني همچون شهيدان آويني، رهبر، صائمي و 113 شهيد پرافتخار رسانه ملي در دوره دفاع مقدس دوشادوش مجاهدان سلاح به دست، دوربين خود را به دوش كشيده و حماسه هاي رزمندگان اسلام را جاودانه كردند.


رييس سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به روشنگري هاي رسانه ملي در پرده برداري از ماهيت پليد استكبار در دوره هاي مختلف انقلاب تصريح كرد: رسانه ملي در همه حماسه هاي حضور مردم از ابتداي انقلاب از جمله راهپيمايي ها، انتخابات و گردنه هاي خطير حماسه در خط مقدم بوده و هيچگاه در بيان حقايق كم نگذاشته است.


وي با اشاره به تغيير رويكرد دشمن در هجمه به جمهوري اسلامي از جنگ سخت به جنگ نرم ادامه داد: امروز دشمن رسانه هاي خود را عليه ما بكار گرفته و بزرگترين جنگ رسانه اي تاريخ را عليه نظام اسلامي به راه انداخته است. اگر ديروز رزمندگان سلاح به دست در خط مقدم بودند و رو در روي دشمن ايستادند، امروز شما در خط مقدم هستيد.


جانشينن فرمانده كل سپاه در امر بسيج با اشاره به پيام مقام معظم رهبري در انتصاب رييس جديد سازمان صدا و سيما تشريح كرد: اين عبارتي كه فرمودند "وظيفه صدا و سيما پشتيباني از بسيج عمومي ملت است"، اين حقيقت را آشكار ساخت كه بسيج و رسانه ملي هر كدام يك ماموريت مهم را با ابزارهاي مختلف دنبال مي كنند.


وي در همين زمينه ادامه داد: در بسيح مهمترين ابزار، ارتباط نفر به نفر و چهره به چهره ي نيروهاي متعهد، انقلابي و مخلص نظام است اما ابزار صدا وسيما، رسانه است.


سردار نقدي با اشاره به تحقق وعده ي نصرت الهي در دوران دفاع مقدس و جنگ سخت تاكيد كرد: اين وعده ها در جنگ نرم هم محقق خواهد شد همانطور كه در جنگ سخت، ابزار و امكانات ما نسبت به دشمن بسيار ناچيز بود اما با همين امكانات ناچيز پيروز آن جنگ بوديم، در اين جنگ هم همانطور كه از ابزار و امكانات بسيار كمي نسبت به دشمن برخورداريم، با همت و مقاومت و توكل به خدا پيروزي از آن ما خواهد بود.


وي با اشاره به نهضت حضرت زينب (س) پس از قيام عاشورا ادامه داد: خطبه ي كوتاه حضرت زينب (س) بود كه امروز قلب ها را مصمم كرده و دلها را براي مبارزه با يزيديان زمان راسخ و دنيا را تسخير كرده است. اين پيام فطري و الهي است و بر دل مي نشيند، بايد اينگونه عمل كنيم.

سردار نقدي به نقش مهم رسانه ملي در بسيج عزم و اراده ملت تاكيد كرد: حركت رسانه ملي بايد عزم ملي براي ايجاد زمينه تحقق آنچه ولايت خواسته را فراهم كند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها