کد خبر: ۲۷۴۶۵۶
زمان انتشار: ۲۰:۰۸     ۰۹ آذر ۱۳۹۳
نعيم سعداوي مربي فولاد معتقد است که همچون ديدار دور رفت برابر تراکتور، فولاد باز در اين ديدار چند بازيکنش را بدليل مشکل سربازي در اختيار ندارد.
به گزارش پایگاه 598،مربی فولاد در گفتگو با "ورزش سه" گفت: نمی دانم که چرا هر وقت ما مقابل تراکتورسازی بازی داریم بازیکنان ما مشکل سربازی پیدا می کنند.

سناریو سربازها تکرار شد

در دور رفت هم درست در اولین دیدار ما با تراکتور، تعدادی از بازیکنان ما به دلیل مشکل سربازی محروم شدند. در دور برگشت هم درست در همین همان بازی این اتفاق افتاد و قبل بازی 4 بازیکن فولاد محروم شدندو در دور رفت که ساسان انصاری تا یک ساعت قبل از بازی مجوز نداشت. در آن دیدار استحقاق ما باخت نبود. حالا دوباره در بازی برگشت این سناریو تکرار شد.

انتقام دور رفت را می گیریم

ما خوشبختانه بازیکنان جوان و مستعدی داریم که می توانند در فولاد به میدان بروند. خوشبختانه سروش رفیعی مجوز بازی گرفت. اما متاسفانه شهاب کرمی، احمد عبدالله زاده و سروش سعیدی فعلا اجازه بازی ندارند. اگر بخواهیم از اول فصل حساب کنیم. آرش افشین، بختیار رحمانی و مشایی را هم در اختیار نداریم. با این وجود در اهواز انتقام دور رفت را می گیریم.

درخشان شکایت نمی کند

آقای درخشان دیروز مجددا عنوان کرده که امروز از من شکایت می کند. بیشتر از یک هفته است که او این حرف را می زند. من واقعا دوست دارم که هر چه زودتر این اتفاق بیفتد. اما فکر نمی کنم او همچین کاری انجام دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها