کد خبر: ۲۷۶۰۴۲
زمان انتشار: ۱۳:۲۸     ۱۴ آذر ۱۳۹۳
فیلم سینمایی «شیار 143» ساخته نرگس آبیار طی مدت 23 روز نمایش توانست به فروش 1 میلیارد و 300 میلیون تومانی دست پیدا کند و همچنین فیلم سینمایی «مستانه» ساخته حسین فرح‌بخش نیز بدون تبلیغ تلویزیونی 160 میلیون تومان دشت کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، طی اعلام فروش هفتگی فیلم‌های سینمایی روی پرده فیلم سینمایی «شیار 143» ساخته نرگس آبیار تا پایان روز پنجشنبه 13 آذرماه به فروش 1 میلیارد و 300 میلیون تومانی دست یافت.

امیر قطبی مدیر پخش موسسه فیلمیران فروش این فیلم را در تهران 750 میلیون تومان و در شهرستان 550 میلیون تومان طی مدت 23 روز نمایش اعلام کرد.

فیلم سینمایی «شیار 143» در حال حاضر 80 سینما در سراسر کشور در اختیار دارد.

وی همچنین گیشه فیلم سینمایی‌ «آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند» به کارگردانی قربان محمدپور را طی 16 روز نمایش 510 میلیون تومان اعلام کرد.

بنابراین گزارش، آخرین ساخته قربان محمدپور در تهران 330 میلیون تومان و در شهرستان 180 میلیون تومان با  در اختیار داشتن 40 سینما به فروش رسیده است.

عبدالله علیخانی تهیه کننده فیلم سینمایی «مستانه» نیز در گفت و گو با خبرنگار سینمایی فارس گیشه این فیلم را تا پایان روز پنجشنبه 13 آذرماه 160 میلیون تومان اعلام کرد.

این در حالی است که «مستانه» به کارگردانی حسین فرح‌بخش از هیچگونه تبلیغ تلویزیونی استفاده نمی‌کند که سه هفته نیز از اکران «مستانه» سپری شده است.

غلامرضا فرجی مدیر پخش حوزه هنری نیز در خصوص گیشه فیلم سینمایی «میهمان داریم» ساخته محمدمهدی عسگرپور به خبرنگار سینمایی فارس گفت: این فیلم در روزهای چهارشنبه 4 میلیون تومان و پنجشنبه 11 میلیون و 300 هزار تومان به فروش رسیده است که مجموع فروش این فیلم طی مدت 23 روز نمایش 295 میلیون تومان است.

آخرین ساخته عسگرپور در حال حاضر به سرگروهی سینما استقلال در حال اکران است و 16 سینما در اختیار دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها