کد خبر: ۲۷۶۳۳۵
زمان انتشار: ۲۰:۲۶     ۱۵ آذر ۱۳۹۳
مهدي پاشازاده همبازي سابق عليرضا منصوريان معتقد است که او و منصوريان آلترناتيوهاي استقلال براي سال هاي آينده هستند.
به گزارش 598،پاشازاده در گفت‌وگو با "ورزش سه" گفت: به عقیده من مربی های جوان که با انگیزه تر هستند و با علم روز فوتبال آشنایی بیشتری دارند و همچنین می‌ توانند انرژی بیشتری بگذارند باید جای قدیمی ها را بگیرند.

برد نفت اتفاق خوبی برای فوتبال است
من متاسفانه بازی جام‌حذفی را ندیدم اما می‌ دانم که تیم نفت برده است، این اتفاق حتما برای فوتبال ما خوب است. چند سالی است که می‌ گوییم بهتر است جوان ها بیایند با ایده های جدید، انرژی بیشتر؛ البته کسی هم مثل آنجلوتی هست که چندین سال مربیگری می‌ کند اما مربیان که به ژاپن و کشورهای عربی می‌ روند بعد از چند سال جایگزین می‌ شوند. مثل این است که شما یک پارکینگ ماشین داشته باشید که 10 تا جا داشته باشد و هر 10 تا با 10 ماشین پر کنید و هر سال که گذشت با وجود اینکه ماشین های بهتر با سیستم های بالاتر می‌ آیند، باز هم ماشین های قدیمی را از دست ندهید.

یحیی و منصوریان از مربیان نسل ما هستند
خود یحیی و علی منصوریان از مربی نسل ما هستند که بسیار موفق اند. یک ضرب المثلی هست که من خودم استفاده می‌ کنم ولی به نظر من واقعیت دارد. چه کاری هست که مربی های قدیمی می‌ کنند و ما نمی‌ توانیم انجام بدهیم بالاخره یا یک تیمی اول می‌ شود یا آخر. فرقش این است که مربی های جدید با علم روز فوتبال آشنا هستند و به خاطر انگیزه ای که دارند بیشتر انرژی و وقت می‌ گذارند. حالا 10، 15 سال دیگر ما هم باید برویم کنار و جای خودمان را به جوان ها بدهیم مگر کسانی که واقعا موفق باشند.

من و منصوریان آلترناتیو استقلال هستیم
به نظر من الان نباید قضیه حضور منصوریان در استقلال را اینقدر شور کنیم. نه به اینکه تا چند سال پیش به من و منصوریان و فلانی تیم نمی‌ دادند، نه اینکه حالا اینطوری راجع به حضور منصوریان صحبت می‌ کنند. من خودم هفته پیش گفته ام آلترناتیوهای استقلال ظرف 3، 4 سال آینده من و منصوریان هستیم چون ما از مربیان جوان استقلال جلوتریم.

نفع استقلال و منصوریان
الان موقعیتش نیست که منصوریان بخواهد به استقلال بیاید چون او تیم خودش را دارد و باید تمرکزش روی تیم نفت باشد و اینکه نباید استقلال را هم تضعیف کنم. یعنی نه آنقدر شور شور نه آنقدر بی نمک. باید در یک فرصت مناسب مشخص شود که هیات مدیره و مدیرعامل چه کسانی هستند. این حضور به نفع منصوریان و استقلال باشد، تازه به نظر من باز هم تضمینی وجود ندارد که او برود و این بیاید، استقلال نتیجه بگیرد چون هر زمان شرایط خاص خودش را دارد باید ببینیم در آن شرایط چه پیش می‌ آید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها