کد خبر: ۲۷۶۵۶۵
زمان انتشار: ۱۱:۴۶     ۱۶ آذر ۱۳۹۳
رییس سازمان جهادکشاورزی استان تهران از خرید تضمینی شیرخام از دامداران این استان در 48 ساعت آینده خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایرنا ؛ سید محمد موسوی روز شنبه در یک نشست خبری افزود: کارخانجات فرآورده های لبنی از دامداران با قیمت یک هزار و 200 تا یک هزار و 250 تومان از دامداران خریداری می کردند که برای افزایش قیمت خرید شیر از تولید کنندگان وزیر جهاد کشاورزی ابلاغیه ای را به مدیرعامل سازمان تعاون روستایی ایران ابلاغ کرد.

وی گفت: این سازمان مکلف شد تا شیرخام با استاندارد بار میکروبی تا 100 هزار و چربی 3.2 را با قیمت یک هزار و 440 تومان از تولیدکنندگان خریداری کند.

وی ادامه داد: وزارت جهاد کشاورزی طرح خرید تضمینی شیر در 10 استان کشور را از جمله تهران در مدت 48 ساعت آینده اجرایی می کند.

موسوی تاکید کرد: روزانه 150 تن شیرخام برای تبدیل شدن به شیر خشک توسط اتحادیه دامداران از دامداران خریداری می شود و سازمان تعاون روستایی مسئول پرداخت مطالبات است.

  وی اضافه کرد: در استان تهران دو هزار و 500 واحد دامداری شیری با 255 هزار رأس دام مولد وجود دارد که به طور متوسط روزانه دو هزار و 500 تن شیر تولید می شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران تاکید کرد: دامداران و تولید کنندگان شیر خام می توانند با تماس با شماره تلفن 66465490 اتحادیه دامداران ایران در استان تهران از ساعت 8:30 تا 17 هر روز برای کسب اطلاعات و نحوه انعقاد قرارداد در مورد تحویل و فروش شیر خام تولیدی تماس بگیرند.

وی اضافه کرد: همچنین دامداران برای چگونگی پرداخت فروش محصول خود به تعاون روستایی استان تهران با شماره تلفن 88807612 تماس حاصل فرمایند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها