أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۷۰۳۱
زمان انتشار: ۲۳:۵۲     ۱۷ آذر ۱۳۹۳
به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در مقابل اسپانیول، یک نیمه عذاب کشید و به لطف گل دقیقه 46 مسی توانست بازی را در نیمه اول به تساوی بکشاند. اما در نیمه دوم، این تیم 4 گل دیگر به همشهری خود زد و سه امتیاز حساس را نصیب خود کرد.

در جریان این بازی، بارسایی ها روی گل اول اسپانیول معتقد بودند که بازیکن این تیم ابتدا روی بوسکتس خطا مرتکب شده و در نیمه دوم نیز برخورد اریک با نیمار را پنالتی می دانستند. در هر دو صحنه، تصمیمات داوری بر ضد بارسا بود. مساله ای که باعث شد تا هواداران بارسلونا، از دستمال های سفید به نشانه اعتراض استفاده کنند. (شیوه رایج اعتراض در اسپانیا)

در نشست خبری پس از این بازی، انریکه در پاسخ به سوالی در مورد این شیوه اعتراض به داوری گفت:" فکر نمی کنم هدف هواداران، اعتراض به داوری بوده باشد.در بارسلون این روزها یک نوع آنفولانزا اپیدمی شده و همه سرما خورده اند. دلیل بیرون آوردن دستمال نیز همین مساله بود! "

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها