کد خبر: ۲۷۷۳۱۶
زمان انتشار: ۲۰:۴۹     ۱۸ آذر ۱۳۹۳
پاريس سنت ژرمن فردا شب در نوکمپ به مصاف بارسا خواهد رفت. ادينسون کاواني در کنار زلاتان، شانس هاي گلزني پي اس جي در اين ديدار بزرگ هستند.
به گزارش 598،کاوانی در دو فصل اخیر، همواره مورد توجه سران بارسا قرار داشته اما هیچگاه پیوستن او به بارسا عملی نشده است. حالا او فردا به نوکمپ خواهد رفت تا برای پیروزی پاریس سنت ژرمن بجنگد.

کاوانی در مصاحبه با as، در مورد این بازی حساس گفت:" بارسلونا به روهای اوج خود رسیده و درخشش مسی هم شروع شده است.بازی دشواری مقابل این تیم خواهیم داشت و باید یک استراتژی دفاعی خوب را مقابل این تیم اجرا کرده و منتظر بمانیم تا آنها توپ را از دست بدهند. سپس می توانیم با استفاده از ضد حمله، آنها را جریمه کنیم.البته من تجربه زیادی در اینگونه مسابقات ندارم فقط یادم است سال 2011 در یک چهارم کوپا آمریکا، همراه تیم ملی اروگوئه به مصاف آرژانتین و مسی رفتیم و با همین شیوه کار را به ضربات پنالتی کشانده و صعود کردیم."

کاوانی در مورد مهار مسی گفت:" زمانیکه مسی توپ را در اختیار دارد، تقریبا مهار او غیر ممکن است. باید کاری کنیم که توپ زیادی به وی نرسد و مراقب ضربات ناگهانی و پاس هایش باشیم."

ستاره اروگوئه ای پی اس جی، در مورد ناکامی هموطنش لوئیس سوارز در بارسلونا نیز گفت:" وضعیت او در بارسا بد هم نیست.او پس از 4 ماه غیبت در بازی ها به ترکیب بارسا اضافه شده و هنوز نیاز به زمان دارد. اما می دانم که او از حضور در تیمی به بزرگی بارسا خوشحال است. به هرحال نقش او در بارسلونا متفاوت از لیورپول است و به زودی درخشش او هم شروع خواهد شد."

کاوانی در انتهای این مصاحبه فاش ساخت که در حال مطالعه کشاورزی است تا پس از کنار گذاشتن فوتبال، به این حرفه روی بیاورد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها