کد خبر: ۲۷۷۶۲۵
زمان انتشار: ۲۱:۰۷     ۱۹ آذر ۱۳۹۳
بارسلونا و پاريس سنت ژرمن، امشب براي تعيين تيم صدرنشين گروه F ليگ قهرمانان، در نوکمپ به مصاف هم خواهند رفت.
به گزارش "ورزش سه"، بازی رفت دو تیم در پاریس با نتیجه 3-2 به سود تیم پاریسی خاتمه یافت در حالی که به نسبت آن روز، در این بازی پاریسی ها بازیکنان مهمی چون زلاتان ابراهیموویچ، لاوتزی و تیاگو سیلوا را در اختیار خواهند داشت. بدون این بازیکنان اما در آن روز به یاد ماندنی، آنها موفق به کسب پیروزی مقابل بارسا شدند. بارسلونا پس از هفته ها، در همان بازی بود که دروازه اش در یک دیدار رسمی گشوده شد.

داوید لوییز و مارکینیوس، زوج خط دفاعی پی اس جی در آن روز بودند که هر دو نیز موفق به گلزنی برابر بارسا شدند.بازگشت زلاتان و حضور او در ترکیب پاریسی ها در بازی امشب نیز در نوع خود می تواند جذاب باشد.

پس از اینکه زلاتان بارسا را ترک کرد، در دو نوبت فرصت بازگشت به نوکمپ را داشت که تنها یک بار این اتفاق افتاد. اولین بار، سپتامبر 2011 بود که در آستانه سفر به بارسلون همراه با میلان، دچار گرفتگی عضلانی شد و آن بازی را از دست داد.

اما سرانجام آوریل سال 2013 و در بازی برگشت بارسلونا و پی اس جی، زلاتان در ترکیب پاریس سنت ژرمن مقابل بارسلونا قرار گرفت. همان دیداری که مسی با پای مصدوم موفق به گلزنی شد و بارسا با کسب تساوی 1-1 و به لطف گل زده بیشتر در پاریس، به نیمه نهایی صعود کرد. مربیگری پی اس جی در آن فصل بر عهده آنچلوتی بود.پی اس جی امشب با آرایش تقریبا دفاعی 2-4-4 بازی خواهد کرد.

اما بارسا مثل همیشه با سیستم 3-3-4 به میدان می آید در حالیکه به نسبت بازی رفت، دو تغییر عمده در این تیم را شاهد خواهیم بود. حضور لوئیس سوارز در خط حمله و آدریانو یا بارترا بجای دنی آلوس محروم در دفاع راست.

بدون شک حضور لوئیس سوارز می تواند خطر بزرگی برای تیاگو سیلوا و داوید لوئیز و بخصوص مدافعین کناری پاریس سنت ژرمن در بازی امشب باشد. حضور سوارز در بازی های اخیر بارسا به مسی آزادی عمل بیشتری داده و یک عامل مهم در درخشش هفته های اخیر این نابغه آرژانتینی بوده است.

لوران بلان در نشست خبری پیش از این بازی اعتراف کرد که برای پی اس جی، کسب یک نتیجه تساوی هم راضی کننده خواهد بود و انریکه بر هجومی بازی کردن بارسا تاکید کرده بود. به انتظار یک بازی جذاب و تماشایی می نشینیم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها