کد خبر: ۲۷۷۹۳۹
زمان انتشار: ۱۱:۴۶     ۲۲ آذر ۱۳۹۳
درحالی که معاون وزیر کشاورزی اعلام کرده که قیمت گوجه‌فرنگی به حالت عادی بازگشته است، رییس اتحادیه میوه و سبزی‌فروشان از تنظیم بازار این محصول تا ۲۲ روز آینده و با آمدن گوجه‌فرنگی‌های چابهار خبر می‌دهد.
به گزارش پایگاه 598، حسین مهاجران در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر گوجه‌فرنگی‌های بند‌رعباس، گنگان، دزفول، گلخانه‌ای و همچنین گوجه‌فرنگی‌های سبز تابستانه که رنگ‌آمیزی شده در بازار وجود دارند که گوجه‌فرنگی‌های گلخانه‌ای کیلویی ۶۰۰۰ تومان، گوجه‌فرنگی‌های گنگان و بهبهان کیلویی ۴۵۰۰ تومان و گوجه‌فرنگی‌های سبز رنگ‌آمیزی شده کیلویی ۱۰۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان در میادین به فروش می‌رسد.

وی همچنین از کاهش قیمت موز خبر داد‌ و گفت: موز کیلویی ۲۸۰۰ تا ۳۲۰۰ تومان است. با توجه به اینکه موز‌های زیادی رنگ‌آمیزی شدند و باید به فروش می‌رسیدند، عرضه‌کنندگان مجبور به وارد‌ کردن این موزها به بازار شده و همین موضوع قیمت موز را کاهش داد. مهاجران همچنین از کاهش قیمت نارنگی خبر داد و گفت: قیمت نارنگی در حال حاضر براساس نوع کیفیت آن از کیلویی ۱۵۰۰ تا ۴۵۰۰ تومان به فروش می‌رسد. پرتقال جنوب و کوهستان نیز ۲۴۰۰ تا ۳۵۰۰ تومان و پرتقال دشتی ۲۰۰۰ تا ۲۸۰۰ تومان فروخته می‌شود.

رییس اتحادیه میوه و سبزی‌فروشان درباره‌ قیمت خرمالو، ازگیل و انگور که در کنار هندوانه و انار جزو میوه‌های شب یلدا محسوب می‌شوند و میزان فروش آنها افزایش می‌یابد، بیان کرد: هندوانه در میادین ۸۰۰ تا ۱۲۰۰ تومان، انار ۲۰۰۰ تا ۴۰۰۰ تومان، انگور ۴۰۰۰ تومان، ازگیل ۶۵۰۰ تومان و خرمالو ۴۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

وی اظهار کرد: قیمت سیب براساس نوع و کیفیت آن از ۱۵۰۰ تا ۴۵۰۰ تومان، خیار ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان، سیب‌زمینی ۱۲۰۰ تا ۱۶۰۰ تومان و پیاز ۸۰۰ تا ۱۲۰۰ تومان است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها