کد خبر: ۲۷۸۱۷۸
زمان انتشار: ۱۹:۳۶     ۲۳ آذر ۱۳۹۳
به گزارش 598،به نقل از تسنیم، مناظره تلویزیونی امیر رضا خادم با علی فتح‌الله‌زاده و امیر عابدینی و صحبت‌هایی که معاون وزیر ورزش در خصوص پیشنهاد احمد شهریاری برای اجاره برند باشگاه استقلال بر زبان آورد اما او با دلیل آن را نپذیرفت، باعث شد عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگو با تسنیم درباره این مسئله توضیحاتی را ارائه کند.

شهریاری از پیشنهاد 45 میلیونی اسپانسر مدنظرش برای اجاره برند باشگاه قبل از شروع فصل جاری صحبت کرد اما این موضوع واکنش وزارت ورزش را در پی داشت و این وزارتخانه اعلام کرد اگر اسپانسری حاضر است با مبلغ 25 میلیارد تومان و نه 45 میلیارد تومان برند باشگاه استقلال را اجاره کند در هفته جاری به وزارت ورزش بیاید و قراردادش را در حضور رسانه‌ها امضا کند. وزارت ورزش البته شهریاری را تهدید به شکایت هم کرد.

احمد شهریاری در این باره به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: چندان تمایلی به جوابیه دادن و اینگونه مسائل ندارم. همیشه نگرشم به گونه‌ای بوده که به ورزش کشور کمک کنم و از دوستان خود در وزارت ورزش می‌خواهم چنانچه قصد اصلاح روش خود را دارند باید به گونه‌ای عمل کنند که مانند دوره قبل ( پیش از آغاز فصل) دچار مشکل نشوند.

عضو پیشین هیئت‌مدیره باشگاه استقلال تصریح کرد: باید شرایط و اسناد مزایده واگذاری برند باشگاه را از طریق سایت رسمی وزارت ورزش و روزنامه‌های کثیرالانتشار به اطلاع عموم و علاقه‌مندان برسانند تا افرادی که راغب به سرمایه‌گذاری هستند نظرات خود را اعلام کنند و در یک رقابت سالم و قانونی، بهترین مجموعه برای پیشبرد اهداف دو باشگاه استقلال و پرسپولیس انتخاب شوند.

شهریاری تاکید کرد: باید از تجربیات حامیان فعلی نیز استفاده شود. چون تقریبا کسی حاضر نخواهد بود که پول و سرمایه بیاورد و در هیئت مدیره و مدیریت باشگاه دخالتی نداشته باشد. اکثر افراد و سرمایه‌گذاران که راغب به حضور در این عرصه هستند، علاقه دارند در تعیین هیئت‌مدیره و مدیریت باشگاه نیز نقش داشته باشند و در واقع آن را حق خود می‌دانند. با توجه به این موضوع و اینکه نیم فصل به پایان رسیده و دو دیدار از نیم فصل دوم هم انجام شده به اعتقاد من دیگر برای اجاره برند باشگاه دیر شده است.

وی یاد‌آور شد: دوستان در وزارت ورزش بهتر است از هم اکنون به فکر فصل آینده دو باشگاه پر طرفدار باشند. مصلحت این است که از هم اکنون شرایط مزایده را به صورت رسمی اعلام کنند تا بهترین گزینه برای اداره این دو باشگاه مردمی مشخص شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها