کد خبر: ۲۸۱۳۵۰
زمان انتشار: ۱۹:۳۱     ۰۷ دی ۱۳۹۳
تمرين تيم ملي فوتبال صبح امروز در کمپ تيم‌هاي ملي پيگيري شد.
به گزارش598،به نقل از فارس، تمرین تیم ملی فوتبال یک روز مانده به اعزام این تیم امروز از ساعت 10 و 45 دقیقه در حالی در کمپ تیم‌های ملی آغاز شد که تا دقایقی مانده به آغاز تمرین زمان و مکان آن مشخص نبود و خبرنگاران از این موضوع اطلاع نداشتند.

* از ساعت 10 و 30 دقیقه دروازه‌بانان تیم ملی با لباس قرمز وارد زمین شدند و شروع به پاس‌کاری کردند.

* بازیکنان یک به یک با گرمکن‌های سبز که بیشتر شبیه بادگیر بود به زمین آمده و به صورت اختیاری مشغول گرم کردن خود شدند.

* پزشکان و بدنساز تیم ملی از دقایقی قبل از آغاز تمرین به آماده‌سازی مراحل تمرین پرداخته و یک به یک این مراحل را برای شروع تمرین فراهم کردند.

* زمین نامناسب کمپ و کچلی چمن‌های آن بعضا باعث گلایه بازیکنان به کادر فنی شده و آنها به این موضوع گلایه می‌کردند.

* کادر فنی امروز لباس‌های آبی‌ و گرمکن قرمز به تن داشتند.

* تمرین از ساعت 10 و 35 دقیقه با پاس‌کاری بازیکنان در دو گروه آغاز شد که در این بین لژیونرها در یک گروه و سایر بازیکنان در گروه دیگر قرار داشتند.

* دژاگه و قوچان‌نژاد برای آغاز تمرینات با هم و تیموریان، رفیعی، حیدری و شجاعی نیز با هم به زمین تمرین آمدند که به این ترتیب از ساعت 10 و 45 دقیقه حضور تمام بازیکنان در زمین تمرین با 22 نفر جمع می‌شد.

* تیموریان امروز به خاطر قرارداد جدیدش بیش از حد خوشحال بود و جالب اینکه آغاچانیان و بازیکنان به خاطر بستن قرارداد با تراکتور از او شیرینی می‌خواستند. تیموریان که از این بابت بسیار سرحال و خوشحال بود در تمرینات نیز بعضا با بازیکنانی مثل دژاگه و بیک‌زاده شوخی می‌کرد و فریادهایی بر سر کی‌روش می‌زد.

* دژاگه، آندو و قوچان‌نژاد در یک گروه با هم پاس‌کاری می‌کردند و صادقی و پورعلی‌گنجی با هم مسابقه روپایی می‌دادند که جرزنی آنها برای خود جالب توجه بود.

* قبل از آغاز تمرین بیک‌زاده و علیرضا حقیقی با هم پاس‌کاری می‌کردند و از ساعت 10 و 45 دقیقه تمرین بدون حضور کی‌روش و با سوت اوسانیو کروز استارت خورد.

* تیموریان قبل از شروع تمرین دستش را بانداژ کرد و به بازیکنانی که مشغول به دویدن دور زمین بود اضافه شد.

* از همان ابتدا گلرها کار خود را جداگانه آغاز کردند.

* ابرقویی‌نژاد، نبی، کفاشیان، محصص و معینی به همراه مربیانی که برای کلاس مربیگری به کمپ آمده بودند و البته بازیکنان تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان از حاضران تمرین امروز بودند.

* با توجه به دیرهنگام زمان تمرین خبرنگاران کمتری به کمپ آمده بودند و جالب اینکه در آخرین دقایق مشخص شد که تمرین به صورت باز برگزار می‌شود.

* تیم ملی فوتبال بانوان همزمان با تیم ملی در زمین شماره 2 تمرین کرد.

* تمرین امروز توسط خانبار آنالیزور تیم ملی فیلمبرداری شد.

* پژمان منتظری همچنان به اردوی تیم ملی آمده و برای کارهای درمانی به محل فیزیوتراپی کمپ رفت.

* از ساعت 11 و 10 دقیقه ملی‌پوشان ملی پوشان استارت‌های بلند و کوتاه را برگزار کردند و کار با توپ رسما آغاز شد که در همین لحظه نیز کی‌روش با لباسی متفاوت از سایرین بر سر تمرینات حاضر شد. او در جلسه‌ای با کفاشیان شرکت کرده بود و به همین دلیل دیر به تمرین آمد.

* از ساعت 11 و 15 دقیقه و با آغاز تمرینات گروهی خسرو حیدری به صورت جداگانه از سایر بازیکنان با بدنساز و پزشک تیم ملی شروع به دویدن دور زمین کرد.

* کی‌روش به تنهایی مراحل بعدی تمرینات را آماده کرد.

* ساعت 11 و 20 دقیقه با درخواست کی‌روش خبرنگاران محل تمرین را ترک کردند که در این زمان تیم ملی مشغول تمرین سانتر از جناحین و حمله به دروازه بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها