کد خبر: ۲۸۳۱۴۹
زمان انتشار: ۱۸:۳۳     ۱۳ دی ۱۳۹۳
بارسلونا فردا در ورزشگاه آنوئتا در شرايطي به مصاف رئال سوسيه داد خواهد رفت که ديگر حق از دست دادن هيچ امتيازي را ندارد.
به گزارش پایگاه 598 بارسا در حال حاضر با یک بازی بیشتر از رئال، یک امتیاز با این تیم فاصله دارد و در صورت برتری رئال در بازی عقب افتاده خود، این فاصله به 4 امتیاز خواهد رسید. لوئیس انریکه در آستانه بازی فردای تیمش مقابل سوسیه داد، در نشستی خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد :

بازی مقابل سوسیه داد

با بیشترین انگیزه ممکن به مصاف سوسیه داد خواهیم رفت تا سه امتیاز این بازی را کسب کنیم. برای سوسیه داد به عنوان حریفی که در سال های اخیر، دو بار ما را متوقف و سه بار نیز شکست داده است، ارزش و احترام زیادی قائلم.

دیوید مویس سوسیه داد را چقدر متحول کرده است؟

مویس با اینکه مدت کمی است که هدایت سوسیه داد را بر عهده دارد اما میل هجومی این تیم را بالاتر برده و از سوی دیگر، بازیکنان این تیم با دقت و فشار بیشتری حریف مقابل را پرس می کنند.آنها از منطقه سقوط خارج شده اند و می توانند برای صعود به لیگ اروپای فصل بعد، کاندید خوبی باشند.

حکم دادگاه CAS بر علیه بارسا

این حکم ما را متعجب نکرد. به هر حال این احتمال را می دادیم که حکم فیفا لغو نشود.دوست داشتیم که مجوز خرید بازیکن را بدست بیاوریم اما اینگونه نشد.با این حال، مجموعه ای که در اختیار داریم، به اندازه کافی بازیکن خوب دارد. اینکه نمی توانیم فصل آینده بازیکن جدیدی بگیریم، می تواند محرک و فرصت خوبی برای جوانان ما باشد.بازیکنانی از جمع ما خواهند رفت یا خیر؟ این موضوعی است که در انتهای فصل در موردش صحبت خواهیم کرد.

دیر اضافه شدن نیمار، مسی و آلوس به تمرینات

این سه بازیکن، هیچ فرقی با بازیکنان دیگر از نظر من ندارند.هر سه در بهترین وضعیت فیزیکی به تمرینات برگشتند.تازه نفس و آماده برای بازی فردا.

وضعیت مونتویا

با حکم دادگاه حکمیت ورزشی، هیچ تغییری در وضعیت مونتویا ایجاد نشده است. در پایان فصل،هر بازیکنی که می خواهد، می تواند برود، اما باشگاه های خواهان، باید مبلغ فسخ قراردادشان را بپردازند.

از باشگاه خواسته اید تا قرارداد آلوس تمدید شود؟

این یک موضوع مربوط به سیاست های ورزشی داخل باشگاه است و نمی خواهم که علنی شود.آلوس هر یکشنبه بازی می کند و برای ما بازیکن مهمی است.

نقاط ضعف بارسا

مسلم است که در بارسا نقاط ضعفی وجود دارد. در رئال و اتلتیکو هم نقطه صعف وجود دارد اما نمی دانم به چه میزان.ما بیشتر از رئال به برد نیاز داریم چرا که در حال حاضر از آنها عقب تریم.هنوز بازی های زیادی در پیش است و این فاصله امتیازی می تواند جبران شود.

ماه ژانویه، ماه مهم و تاثیر گذار

این ماه، 4 بازی در لالیگا و 4 بازی احتمالی در کوپا دل ری پیش رو داریم. البته این یک شرایط جدید و غیرمنتظره برای ما نیست. به چنین تقویم فشرده ای عادت داریم و می خواهیم بهترین بازدهی را داشته باشیم.

لوئیس سوارز

نه تنها لوئیس که همه ما در سال جدید باید بهتر شویم. سوارز زمان کافی برای آداپته شدن با شرایط بارسا را داشته و از لحاظ بدنی و روحی بهتر شده است. او اگر به همین گونه ادامه دهد، وضعیت بسیار بهتری پیدا خواهد کرد.

بارسا برای شما همچنان به مثابه دیزنی لند است ؟

بله، اینجا خانه من است و بهترین جایی که می توانستم باشم.تیمی پر از بازیکنان بزرگ.

بازگشت بازیکنان قرضی مثل دلوفئو

همانطور که قبلا گفتم، این مساله را در پایان فصل و پس از مشورت با مدیران باشگاه بررسی خواهیم کرد.

سال جدید

امیدوارم بهترین سال ممکن برای همه مردم جهان باشد.

ترجمه :رضا سیف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها