کد خبر: ۲۸۴۰۷۵
زمان انتشار: ۱۴:۱۳     ۱۶ دی ۱۳۹۳
در جمع کارگران مجتمع گاز پارس جنوبی
رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اقتصاد مقاومتی گفت: وقت آن رسیده دولت تدبیر و امید صحبت رهبر معظم انقلاب را مبنی بر بی‌نیاز بودن در فروش نفت اجرایی کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرنگار سازمان بسیج کارگری کشور، سردار محمد رضا نقدی صبح امروز، سه شنبه در بازدید از مجتمع گاز پارس جنوبی و در جمع کارگران با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی راه حل مشکلات اقتصادی کشور است، افزود: هم‌اکنون وقت آن رسیده است دولت صحبت مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) را مبنی بر بی‌نیاز بودن فروش نفت اجرایی کند.

وی تلاطم قیمت نفت را یک عبرت خواند و افزود: کشور به برکت انقلاب از حضور جوانان تحصیلکرده برخوردار است فقط باید عزم ملی را بیش از پیش کنیم تا بتوانیم با خودکفایی از فروش نفت خام نجات پیدا کنیم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید به اینکه نباید فکرمان برود به سمت کوتاه آمدن از مواضع خود، افزود: هر کس در مقابله با دشمنان به فکر کوتاه آمدن باشد سرش کلاه رفته است مانند کشور مصر که باید لوله‌های نفت خود را بر اسرائیل می‌بست و سفارت اسرائیل را تعطیل می‌کرد اما به دلیل کوتاه آمدن موضع خود حمایت مردم را نیز از دست داد.

سردار نقدی با بیان اینکه استکبار از اینکه یک الگوی موفق از جامعه‌ای که زیر بار زورگویی آنها نیست و آن جامعه پیشرفت نیز بکند هراس دارد، افزود: اینکه هم مقابل مستکبران بایستیم، هم آرمان‌خواهی  کنیم، هم شعار استکبار ستیزی بدهیم و هم پیشرفت کنیم ارزشمند است و این موضوعی است که اسرائیل را ذلیل می‌کند.

وی در ادامه گفت: این اتفاقی است که با همت کارگران رخ داده است و اسرائیل از تحقق این موضوع وحشت دارد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین تلاش کارگران را منجر به اجرای اقتصاد مقاومتی بیان کرد و افزود: امام خمینی(ره) فرمودند:«جنگ هشت ساله ما آزادی فلسطین را به همراه خواهد داشت»، تمام فرمایشات امام عملی شد و به فضل خدا روزی فرا خواهد رسید که به امامات رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) در بیت‌المقدس نماز اقامه کنیم.

در این بازدید سردار فتح‌الله جمیر، فرمانده سپاه بوشهر و حسن روشن، نماینده سازمان بسیج کارگری کشور نیز حضور داشتند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها