کد خبر: ۲۸۵۰۶۸
زمان انتشار: ۲۳:۳۹     ۲۰ دی ۱۳۹۳
لوئيس سوارز در بارسلونا هنوز نتوانسته درخشش دوران حضورش در ليورپول را تکرار کند و همچنان چشم به آينده دارد.
به گزارش "ورزش سه"، انتقال 88 میلیونی سوارز از لیورپول به بارسا، گرانترین انتقال تاریخ باشگاه بارسلونا تاکنون بوده است. او تا بدینجا 4 گل در همه رقابت ها برای بارسا به ثمر رسانده و امیدوار است تا در بازی حساس فردا مقابل اتلتیکو، بتواند برای بارسلونا گلزنی کند.
او به نشریه میرور گفت:" اتلتیکو قهمان اسپانیاست و بی شک بازی دشواری مقابل این تیم پیش رو داریم. باید مراقب این تیم باشیم. از بازگشت تورس به اتلتیکو خوشحال شدم. تورس بازیکن باکیفیتی است و در صورتیکه به او بازی برسد، می تواند به فرم خوب گذشته اش برگردد."

سوارز در مورد دیدار بارسا با منچسترسیتی در یک هشتم لیگ قهرمانان و بازگشتش به انگلستان به بهانه این بازی گفت:" بازگشت من به انگلستان؟ اصلا مهم نیست. مهم رویارویی با منچسترسیتی است که بی شک یکی از بهترین تیم های حال حاضر اروپاست و باید مقابل این تیم، بهترین بازی خودمان را ارائه دهیم."

در ادامه، سوارز در مورد خداحافظی جرارد از لیورپول گفت:" از اینکه سه سال کنار جرارد بازی کردم به خودم افتخار می کنم. او در انتهای فصل به من گفت که دوست دارد من یک فصل دیگر در لیورپول بمانم و به من توصیه کرد که تنها اگر از بارسا پیشنهادی داشتی، لیورپول را ترک کن. این شاید بهترین توصیه ای بود که او به من کرد."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها