کد خبر: ۲۸۵۰۸۷
زمان انتشار: ۲۳:۴۴     ۲۰ دی ۱۳۹۳
ليورپول در هفته 21 ليگ برتر انگلستان موفق شد تا در ورزشگاه لايت، مقابل ميزبان خود ساندرلند با تک گل لازار مارکوويچ به پيروزي دست يابد.

به گزارش "ورزش سه"، ساندرلند پس از پیروزی دلچسب در هتفه 17 مقابل نیوکاسل، دیگر نتوانسته بود طعم برد را بچشد و از سه بازی قبلی خود تنها یک امتیاز کسب کرده بود. در سوی دیگر، لیورپول از 4 بازی اخیر خود موفق به کسب 8 امتیاز شده بود و این پیروزی، سومین برد این تیم در 4 بازی اخیر بود.

لیورپول بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 9 نیز به گل اول دست یافت. "لازار مارکوویچ"، از میانه زمین به سرعت به سمت دروازه ساندرلند حرکت کرد. بیرون محوطه جریمه توپ را به جرارد رساند و پاس این بازیکن به بورینی درون محوطه جریمه رسید. بورینی که نتوانسته بود توپ را به خوبی کنترل کند خوش شانس بود که مارکوویچ در صحنه حاضر بود و با یک ضربه دقیق توپ را وارد دروازه ساندرلند کرد.


در ادامه بازهم مارکوویچ بود که می توانست برای لیورپول گلزنی کند. ضربه فوق العاده او از 25 متری را پانتیلیمون به زیبایی به کرنر فرستاد. ساندرلند در این دقایق اسیر بازی خوب لیورپول بود. در دقیقه 29 جرارد روی پاس بورینی در گوشه راست محوطه جریمه ساندرلند صاحب توپ شد که شوت محکم او به کنار دروازه برخورد کرد.

ساندرلند در ادامه بازی یکی دوبار روی حرکات جاکرینی و جانسون فرصت های خوبی خلق کرد که ثمری نداشت و این نیمه با همین نتیجه 1-0 به نقع لیورپول به اتمام رسید.

در نیمه دوم و در دقیقه 49، بریدکات بخاطر خطا روی امره جان با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد. دقیاقی بعد بهترین فرصت ساندرلند برای زدن گل مساوی از دست رفت. آدام جانسون با شوتی زیبا دروازه لیورپول را به شدت تهدید کرد که با بدشانسی او، این ضربه به تیر برخورد کرد و اسکرتل آن را راهی کرنر کرد.



در ادامه، بالوتلی وارد زمین شد و روی یک حرکت انفرادی صاحب موقعیت گل شد که شوت او را دروازه بان دفع کرد. پانتیلیمون، شوت کوتینیو را نیز دقایقی بعد به زیبایی مهار کرد. تلاش ساندرلند برای به تساوی کشاندن بازی ثمری نداشت و این بازی در انتها با همان تک گل مارکوویچ به سود لیورپول به اتمام رسید تا این تیم 32 امتیازی شود. ساندرلند نیز 20 امتیازی باقی ماند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها