کد خبر: ۲۸۵۳۰۲
زمان انتشار: ۱۳:۱۰     ۲۱ دی ۱۳۹۳
مهدي پاشازاده مربي سابق تيم شهرداري تبريز، عنوان کرد. با وجود نفرات جديدي که به اين تيم اضافه شدند من اميد دارم که شهرداري بتواند حتي به ليگ برتر نيز صعود کند.

 

به گزارش پایگاه 598،پاشازاده در گفت و گو با "ورزش سه" گفت: شهرداری تیم خوبی دارد و اگر باشگاه استرس نتیجه گیری را از روی بازکنان جوان این تیم بر میداشت به غیر از بازی زیبا الان این تیم نتیجه گیری خوبی هم داشت.

با آلومنیوم قرارداد نبسته ام

در حال حاضر صحبتهایی را با آلومینیوم اراک انجام داده ام. هنوز قراردادی با این تیم نبسته ام. اما از آنجایی که منصورخان(پورحیدری) آنجاست. نیازی به قرارداد بستن هم نیست. سر تمرینات این تیم هم رفته ام. اما خب این تیمی است که من تیم را خودم نبسته ام و با توجه به اینکه تیم در کوران بازیها است. ما زمانی هم برای برای اضافه کردن فرد جدیدی به تیم نداریم. اما خب تمام تلاشم را می کنم که بتوانم این تیم را به لیگ یک بیاورم.

شهرداری می تواند به لیگ برتر صعود کند

امیدورام که خداداد با شهرداری موفق باشد. من چند روز پیش با او صحبت کردم. تیم ما خوب بود. من این تیم را با 16 بازیکن بزرگسال و 3،4 نفر زیر 23 سال بسته ام و حالا خدادا هم چند نفر به این تیم اضافه کرده است. از آن جمله آقای پیمان رنجبر آقای گل لیگ یک است که می تواند در خط حمله مثمر ثمر باشد. به عقیده من شهرداری حتی می تواند به لیگ برتر هم صعود کند و هنوز هیچ چیز تمام نشده است. همانطور که فصل گذشته پیکان که نهم جدول بود به لیگ برتر صعود کرد. هیچ چیز دور از انتظار نیست.

استرس نتیجه گیری

شهرداری خوب بازی می کرد. اما متاسفانه از همان ابتدا فشار نتیجه گرفتن باعث شد که بازیکنان جوان این تیم که تازه به لیگ یک صعود کرده بودند نتوانند از عهده آن بربیایند و با وجود بازی زیبا این تیم در نتیجه گیری قوی نبود. اما همین تیم زمانی که با مس سرچشمه تیم اول گروه دیدار کرد موفق شد 70% زمان بازی را در اختیار داشته باشد. ما 12 کرنر و 11 ضربه ایستگاهی داشتیم پس این نشان می دهد با وجود اینکه تیم ما 10 جدول است اما جلوی تیمهای قوی کم نمی آورد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها