کد خبر: ۲۸۵۳۲۶
زمان انتشار: ۱۳:۲۶     ۲۱ دی ۱۳۹۳
مهاجم تيم ملي اميد فوتبال ايران گفت: اميدوارم با تمرينات بيشتر به هماهنگي و آمادگي بيشتري برسيم و بتوانيم در نهايت به المپيک صعود کنيم.

به گزارش پایگاه 598،و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، بهنام برزای زننده گل دوم دیدار دوستانه تیم ملی امید فوتبال ایران و عمان گفت: پس از یک سال اولین بازی رسمی‌ای بود که انجام دادیم و خوشبختانه با پیروزی شروع شد. اولین بازی بود که بازیکنان پس ازمدت طولانی کنار هم بودند و توانستیم با جنگندگی و فشار زیادی که به حریف بیاوریم بازی خوب و روانی را ارائه کنیم.

وی افزود: می‌توانیم بهتر از این بازی کنیم چون شایستگی بازیکنان ما بیشتر از اینها حرف‌ها است. در نیمه اول با توجه به تغییر شرایط و فشار آب و هوایی که برروی بازیکنان وجود داشت، نتوانستیم آنطور که می خواهیم خودمان را نشان دهیم.

برزای در ادامه تصریح کرد: در نیمه دوم کاملا بر بازی مسلط بودیم و خدا را شکر می کنم که توانستیم که این بازی را خوب آغاز و به پایان ببریم و امیدوارم با تمرینات بیشتر و انجام فعالیت‌های تاکتیکی بیشتر بتوانیم روز به روز قوی تر شویم و در در نهایت به المپیک صعود کنیم.

وی در ادامه در مورد گلی که در این دیدار به ثمر رساند، خاطرنشان کرد: در این گل که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، من تنها زننده گل بودم و زحمات بازیکنان تیم بود که توانستم تلاش انها را به ثمر برسانم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها