کد خبر: ۲۸۵۹۳۴
زمان انتشار: ۱۲:۴۴     ۲۳ دی ۱۳۹۳
مربي تيم ملي اميد فوتبال ايران بر خلاف اردوي عمان که به دليل مشکلات شخصي در آن حاضر نبود در اردوي ترکيه حاضر مي‌شود.

به گزارش پایگاه 598، و به نقل از فارس، هادی طباطبایی در مورد اینکه آیا در اردوی ترکیه تیم ملی امید حاضر می‌شود عنوان کرد: بله برخلاف اردوی عمان که در آن شرکت نکردم در این اردو کنار تیم حضور دارم و کارم را دنبال می‌کنم.

وی در مورد دیدار اول تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا مقابل بحرین عنوان کرد: در این بازی شرایط خوبی داشتیم و خدا را شکر توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم. کسب پیروزی در بازی اول اهمیت زیادی دارد.

مربی تیم ملی امید در رابطه با دیدار دوم تیم ملی مقابل قطر اظهار داشت: در این بازی شرایط دو تیم متفاوت است. با توجه به اینکه قطر در دیدار اول خود شکست خورده ابتکار‌ عمل دست ما است. ما می‌توانیم با توجه به اینکه قطری‌ها نیاز به کسب امتیاز دارند و بازی انتحاری به نمایش خواهند گذاشت با ارائه یک عملکرد هوشمند از فرصت‌های به دست آمده و فضاهایی که در اختیار‌مان قرار می‌گیرد استفاده کنیم.

وی افزود: این مسئله ابتکار عمل را به ما می‌دهد تا حملات خود را طراحی کنیم. بدون شک قطر دوست ندارد خیلی زود حذف شود به همین خاطر مقابل ایران حمله می‌کند و این فرصت را در اختیار تیم خوب ما قرار می‌دهد که از فضاهای به دست آمده استفاده کنیم و نتیجه را به سود خود رقم بزنیم.

طباطبایی در پایان در پاسخ به سوالی در رابطه با عملکرد علیرضا حقیقی مقابل بحرین گفت: در این مسابقه توپ خاصی روی دروازه ایران نیامد. در کل عملکرد حقیقی خوب بود. سرمربی تیم ملی به این بازیکن اعتماد دارد و او باید از این فرصت به خوبی استفاده کند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها