أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۸۶۵۰۸
زمان انتشار: ۱۱:۰۹     ۲۵ دی ۱۳۹۳
تشییع پیکر مطهر شهید مهدی نوروزی از شهدای مدافع حرم اهل‌بیت(ع) روز زمستانی کرمانشاه را به بهاری دل‌انگیز با گلبانگ «لبیک یا حسین(ع)» تبدیل کرد. روز گذشته مراسم تشییع شهید مهدی نوروزی در کرمانشاه با حضور کم‌سابقه مردم برگزار شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، خانواده شهید نوروزی دیروز باصلابت و استوارتر از همیشه بودند، از همسرش که سال‌های دوری‌اش را تاب آورده بود، تا مادری که جگرگوشه‌اش را از دست داده بود... همسر شهید مهدی نوروزی در حاشیه مراسم خاکسپاری این شهید والامقام اظهار کرد: افتخار من این است که همسرم فدای امام زمان(عج) و دفاع از اسلام شد. مریم عظیمی خاطرنشان کرد:

همسرم فدایی رهبر معظم انقلاب بود و امیدوارم حضرت آقا برای من دعا کنند تا محمدهادی، فرزند شهید را بزرگ کرده و او را نیز فدای امام زمان(عج) کنم. وی افزود: همسرم عاشق کربلا بود و همیشه می‌گفت ‌ای‌کاش در کربلا همراه امام حسین(ع) بودم. همسر شهید مهدی نوروزی بیان داشت: شهید نوروزی همواره تأکید داشتند که خط دفاع از اسلام سامراست.

عظیمی تأکیدات شهید نوروزی برای پیروی از ولایت را یادآور شد و گفت: همسرم همیشه می‌گفت رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند که همچون مالک اشتر باشید. وی با بیان اینکه همسرم رفت تا مالک اشتر رهبرش باشد، افزود: همسرم رفت تا در خط مقدم دفاع از اسلام شهید شود.

بر اساس این گزارش اقامه نماز بر پیکر مطهر شهید نوروزی توسط آیت‌الله شیخ عبدالخالق عبداللهی امام جمعه موقت کرمانشاه صورت گرفت و قبل از برگزاری مراسم نیز پیام تسلیت آیت‌الله آملی لاریجانی و سردار قاسم سلیمانی قرائت شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها