کد خبر: ۲۹۰۶۳۲
زمان انتشار: ۲۱:۴۶     ۰۸ بهمن ۱۳۹۳
مهدي تارتار سرمربي صبا در حالي نشست مطبوعاتي خود قبل از بازي با پديده را آغاز کرد که فکر نمي‌ کرد از سوي خبرنگاران بومي مورد انتقاد و سوال قرار بگيرد.
به گزارش "ورزش سه"، تار تار که از شرایط تیمیش راضی است در مورد دیدار با پدیده گفت: پدیده نیم فصل اول با کیفیت کار کرد و نفرات خیلی خوبی هم جذب کرده است اما هدف ما گرفتن 3 امتیاز است ما با سعی در حفظ جایگاه قصد داریم خودمان را به تیم های بالای جدول نزدیک کنیم. با توجه به وقفه 40 روزه ناهماهنگی تیم ها یک امر طبیعی است و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. ولی جا دارد از مدیریت باشگاه تشکر کنم ما تلاشمان را می‌ کنیم تا با یک بازی خوب و هدفمند به 3 امتیاز این بازی دست پیدا می‌ کنیم.

او در مورد بازیکنانی که در فصل نقل و انتقالات جذب کرده اند ادامه داد: با توجه به بضاعت مان بازیکنان خوبی جذب کردیم امیدوارم بتوانند کارایی لازم را داشته باشند . بازیکنانی چون اوسانی، کاظمیان، اکبری، مهدی پور، کوشکی و ... را جذب کرده ایم.

سرمربی صبا در دفاع از سن بازیکنانش گفت: ما بازیکنان مسنی نگرفته ایم و کوشکی که شما می‌ گویید زیر 30 سال است من فکر کنم حسین کوشکی را با بیژن اشتباه گرفته اید کاظمیان هم در تمرینات خیلی با انگیزه کار کرده.

او در مورد جدایی مارکو آیوبل مهاجم صبا اضافه کرد: او با رضایت خاطر کامل رفت و دلیل جدایی اش مشکلات شخصی بود مارکو دوست داشت کنار خانواده اش باشد.

تار تار در پایان در مورد بحث رفتن یا ماندن کی‌روش افزود: ما باید سعی کنیم به یکدیگر احترام بگذاریم و ربطی به مربی وطنی یا خارجی هم ندارد. ما مربیان باید با هم تعامل داشته باشیم با حرمت شکنی هیچ چیز درست نمی‌ شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها