کد خبر: ۲۹۱۹۲۳
زمان انتشار: ۱۱:۴۴     ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
صفار هرندي:
عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: عارف مراقب پوست خربزه رفقاي نااهل باشد.
به گزارش پایگاه 598، "محمدحسين صفارهرندي"، عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام، در گفتگو با ايلام بيدار با اشاره به 12 بهمن ماه سالروز ورود حضرت امام خميني(ره) به کشورمان در سال 57 گفت: در اين برهه از زمان حرف زدن از انقلاب ضرورت جدي تري را پيدار کرده است.

وي اظهار کرد: در اين راستا بايستي هم نقاط قوت و هم نقاط ضعف شناسايي و آسيب شناسي بر روي آنها صورت گرفته تا آفت ها دوباره تکرار نشود.

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام افزود: يکي از مزيت هاي انقلاب اسلامي ايجاد و حفظ شور و نشاط در بين جوانان است.

هرندي ادامه داد: به نوعي مي توان مهمترين دستاورد انقلاب اسلامي ايران براي جوانان را روحيه خودباوري و اعتماد به نفس دانست.

مشاور عالي فرماندهي کل سپاه بيان کرد: همين روحيه خودباوري سبب شد تا بسياري از جوانان ما دستاوردهاي بزرگي در عرصه هاي گوناگون نشان دهند .

وي اضافه کرد: اينکه امروز به جايگاهي حقيقي دست يافته‌ ايم نتيجه خودباوري‌ ما بوده و اکنون دانش ايران رتبه هفتم دنيا را دارد.

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام عنوان کرد: امروز که همواره از سوي دشمنان در حال تهديد هستيم بايد مراقب باشيم و از دشمن غافل نشويم و همواره با وسوسه‌هاي آنان مقابله کنيم.

*دوره فتوحات حزب الله فرا رسيده است
هرندي در ادامه در رابطه با ارزيابي حملات اسرائيل و واکنش حزب الله نيز گفت: معادلات منطقه در طول چند جنگي که در 12 سال اخير صورت گرفته کاملا جابجا شده است.

مشاور عالي فرماندهي کل سپاه گفت: در واقع ژئوپلتيک خاورميانه تغيير کرده و روزي اسرائيل تصويري از خود ارائه کرده بود که به چنان اقتداري رسيده که مي تواند ضربه اي بزند و جوابي هم دريافت نکند.

وي اظهار کرد: امروزه ثابت شده که ضربه اسرائيل جواب دريافت مي کند، در واقع ببر کاغذي در چشم همه واقعيتش برملا شده و ضربه پذير است.

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام افزود: نفوذ کردن به قلب قدرت خيالي گذشته او بسيار آسان شده و بايد منتظر اتفاق هايي از اين به بعد معکوس آن چيزي که اتفاق افتاده باشيم.

هرندي ادامه داد: بايستي از اين به بعد نه دوره مقاومت بلکه دوره فتوحات جريان مقاومت را شاهد باشيم.

مشاورعالي فرماندهي کل سپاه افزود:از اين به بعد ما در اتفاقات منطقه به نقطه اي خواهيم رسيد که اسرائيل بايد جاخالي دهد و جاهايي را پس دهد.

*عارف مراقب پوست خربزه رفقاي نااهل باشد
عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبني بر اينکه نائب رئيس مجلس آلمان در جريان سفر خود با آقاي عارف ديداري نيز داشته و به نظر شما آيا بهتر نبود با توجه به سبقه سياسي شخص عارف، تذکراتي را به اظهارات مداخله جويانه نائب رئيس مجلس المان مي دادند، بيان کرد: بنده از تناسب چنين ديداري تعجب مي کنم، طرف مقابل از مجلس آلمان آمده و آقاي عارف هيچ ارتباطي به مجلس ندارد.

هرندي ادامه داد: ممکن است ايشان در آينده قصد ورود به مجلس را داشته باشند، ولي در حال حاضر نماينده مجلس نيست.
مشاورعالي فرماندهي کل سپاه اضافه کرد: خود اين انتخاب يک انتخاب غلطي است؛ اگر به اين معنا باشد که سياست داخلي ما با اتصال برقرار کردن با جريان بيگانه بخواهد سهم خود را در قدرت افزايش بدهد، اين بسيار زشت است.

وي با بيان اينکه اين حرکات با سيماي پس از انقلاب همخواني ندارد، گفت: خيلي بد است گروه ها و چهره هاي سياسي کشور با متصل شدن به جريانات بيروني بخواهند معادله قدرت در داخل را بر هم بزنند.
عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام اظهار کرد: البته بنده آقاي عارف را جزو چهره هايي نمي شناسم که به بعضي از جريان هاي آلوده اصلاح طلب وصل باشد و سابقه ايشان چنين نيست؛ ولي اين چه بسا پوست خربزه اي بوده توسط رفقاي نااهلي زير پاي ايشان گذاشته شده است.
هرندي در پايان گفت: اين اتفاق ناميموني بوده که بايد تصحيح شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها