کد خبر: ۲۹۱۹۹۲
زمان انتشار: ۱۳:۰۴     ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ميزان/ عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با بيان اينکه تصويب طرح تحريم جديد عليه ايران بازي قديمي سران آمريکايي است، گفت: مردم در يوم الله 22 بهمن ماه نشان خواهند داد که تن به باج‌خواهي و زياده‌خواهي آمريکاي‌ها نمي‌دهند.

محمد صالح جوکار در گفت و گو با ميزان در واکنش به تصويب طرح جديد کميته بانکي سناي آمريکا مبني بر اعمال تحريم‌هاي جديد عليه جمهوري اسلامي ايران، خاطر نشان کرد: آمريکا مي‌خواهد يک طرفه ميز مذاکره را برنده شود اما سران آمريکايي بايد بدانند آنچه در جلسات خود طراحي کرده‌اند، رويايي بيش نيست و امکان تحقق ندارد.

نماينده مردم يزد و صدوق در مجلس با بيان اين که راهپيمايي 22 بهمن نشان مي‌دهد که مردم پشتيبان نظام و دولت هستند، گفت: حضور گسترده مردم در اين راهپيمايي، تيم مذاکره کننده هسته اي را دلگرم مي‌کند چراکه مردم ايران همواره استقلال طلبي را به هر مقوله‌اي ترجيح مي‌دهند.

وي با بيان اينکه اقدام کميته سناي آمريکا درخصوص تصويب طرح اعمال تحريم هاي جديد عليه ايران تنها يک حقه سياسي قديمي است، تصريح کرد: يکي از اساسي‌ ترين پيام‌هاي راهپيمايي 22 بهمن اين است که اگرچه ملت ما پس از پيروزي انقلاب همواره طعم تحريم را چشيده اما نه تنها سر خم نکرده است بلکه بيش ازگذشته بر اهداف آرماني انقلاب تاکيد داشته‌اند.

نماينده مردم يزد و صدوق در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينکه مردم ايران همه ساله به منظور اعلام يکپارچگي و همدلي با نظام جمهوري اسلامي ايران روز 22 بهمن به خيابان‌ها مي‌آيند، ياد آورشد: اما بديهي است امسال با توجه به شرايط موجود و مذاکرات هسته‌اي اين حضور از اهميت بيشتر و جايگاه بالاتري برخوردار است.

عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس ادامه داد: ملت ايران با بصيرت و آگاهي از شرايط سياسي با حضور گسترده خود در اين راهپيمايي پاسخ محکمي به سران امريکا خواهند داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها