کد خبر: ۲۹۲۲۱۰
زمان انتشار: ۰۹:۰۲     ۱۴ بهمن ۱۳۹۳
محسن کیایی:
محسن کیایی گفت: امیدوارم در سی و سومین جشنواره فیلم فجر، فیلمسازان و بازیگران جوان که انگیزه، ایده و انرژی زیادی به جشنواره آورده اند بیش از دیگران بدرخشند.
به گزارش پایگاه 598، محسن کیایی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص ایفای نقش در فیلم «عصر یخبندان» گفت: مصطفی سعی کرد فیلمی بسازد که افزون بر بالا بودن کیفیت آن به شعور مخاطب احترام بگذارد. با تجربه‌هایی که از فیلم «خط ویژه» کسب کردیم و ایده‌های جدید، یک فیلم خوب مخاطب پسند را راهی جشنواره کردیم.
 
وی در ادامه افزود: نقش من در این فیلم بسیار متفاوت است؛ همیشه سعی کرده‌ام ایفاگر نقش‌های مختلف باشم، همان طور که در «خط ویژه» و «پرده نشین» این اتفاق افتاد.
 
این بازیگر با اشاره به حضور پرشور جوانان در این دوره از جشنواره فجر اظهار داشت: تفاوت این دوره با دوره قبل حضور پرشور تر جوانان در تمام بخش ها است. جوانان با حضور خود، ایده‌ها و انرژی زیادی می آورند. این اتفاق باید زودتر از این‌ها در سینما رخ می‌داد، اما امسال با حضور افرادی چون توکلی، مصطفی کیایی و هومن سیدی سینما پوست انداخت.
 
وی ادامه داد: امیدوارم جوانانی که با انگیزه زیادی به جشنواره آمدند بدرخشند.

کیایی در پایان خاطر نشان کرد: «عصر یخبندان» فیلم خوبی است و تمام عوامل انرژی زیادی برای آن گذاشته اند، من نمی توانم جایگاهش را پیش بینی کنم اما امیدوارم بتواند نظر منتقدان و مخاطبان را به خود جلب کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها