کد خبر: ۲۹۳۷۰۰
زمان انتشار: ۱۰:۰۵     ۱۹ بهمن ۱۳۹۳
مدیر کل اوقاف و امور خیریه البرز گفت: سرانه قرآنی استان البرز در سی و هفتمین مسابقات کشوری قرآن کریم با حضور 17برگزیده افزایش یافت.
حجت الاسلام و المسلمین محمد صالحی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان البرز در گفت‌وگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با ببان اینکه سرانه قرآنی استان البرز در سی و  هفتمین مسابقات کشوری قرآن کریم افزایش یافته است، اظهار کرد: 17شرکت کننده استان البرز در مرحله  کشوری با پیگیری‌ها و تدابیر اتخاذ شده مراکز امور قرآنی اوقاف و امور خیریه کشور حضور خواهند یافت.
 
وی ادامه داد: نفرات اول رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل قرآن کریم، نفرات دوم و در برخی از رشته‌ها نفرات سوم نیز در مسابقه‌های کشوری شرکت خواهند کرد.

حجت الاسلام و المسلمین صالحی تصریح کرد: در بخش برادران نفرات اول و دوم رشته‌های قرائت، حفظ کل و ترتیل و در  بخش خواهران نفرات اول تا سوم قرائت و حفظ کل اول تا سوم ترتیل در مرحله  کشوری سی و هفتمین دوره مسابقات حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم شرکت می‌کنند.
 
وی در پایان  گفت: سی و هفتمین مسابقات کشوری حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم از 5تا 11 اسفند ماه سال 93 در شهر تبریز و استان ‌آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها