کد خبر: ۲۹۴۱۴۱
زمان انتشار: ۱۱:۲۶     ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
فارس/ بوکسور وزن منهاي 81 کيلوگرم تيم ملي گفت: پس از کسب سهميه المپيک 4 روز در بيمارستان بستري بودم و مسئولان فدراسيون حالم را هم نپرسيدند.
احسان روزبهاني در مورد مراسم تجليل از وي به دليل کسب نخستين سهميه المپيک، اظهار داشت مديرعامل تيم پيوند ساپکو و عضو هيات رئيسه فدراسيون هميشه زماني که تيم ملي به مسابقات مهم اعزام مي‌شود و پس از بازگشت ملي‌پوشان را حمايت مي‌کند و اين کارها باعث مي‌شود تا انگيزه بوکسورها دو چندان شود.
وي در پاسخ به اين سؤال که آيا فدراسيون پس از کسب سهميه المپيک براي شما کاري انجام داد يا خير؟ گفت: فدراسيون در طول مدتي که در مسابقات حرفه‌اي جهان حضور داشتم هيچ گونه حمايتي از من نکرد. حتي در مسابقات دوم و سوم برخي از دوستان از من سؤال مي‌کردند که چرا راهي قزاقستان نمي‌شوم تا در تيم آستانه مبارزه کنم. هنوز دوستان فکر مي‌کردند که من در ليگ قزاقستان مبارزه مي‌کنم. مسئولان فدراسيون وعده هايي داده‌اند و اميدوارم که وعده‌هايي آنها عملي شد.
روزبهاني در مورد اينکه هنوز با ناطق نوري ديداري نداشته است گفت: از روزي که سهميه المپيک را کسب کرده‌ام هنوز با رئيس فدراسيون ديداري نداشته‌ام. البته ناطق نوري چند روزي براي حضور در اجلاس فدراسيون جوانان جهان راهي سوييس شده بود و فرصتي براي گفت‌وگو با هم نداشته‌ايم، اما طي يکي دو روز آينده قطعا با ناطق نوري صحبت خواهم کرد.
روزبهاني در پاسخ به اين سؤال که گويا فدراسيون مدعي شده هزينه تمرينات شما در طول اين مدتي که در کميته ملي المپيک حضور داشته‌ايد را پرداخت خواهد کرد آيا اين موضوع صحت دارد يا خير، گفت: در طول اين مدتي که در کميته ملي المپيک تمرين مي‌کردم هزينه 400 تا 500 هزار توماني داشته‌ام که آن هم دوستان مدعي هستند که بايد بپردازم. آنها اگر واقعا مي‌خواهند هزينه تمرينات مرا پرداخت کنند بروند کميته ملي المپيک و تسويه حساب کنند و فکر نمي‌کنم خيلي کار دشواري باشد.
وي در پاسخ به اين سؤال که گويا ناطق نوري اعلام کرده قرار است مبلغي را به عنوان پاداش به شما پرداخت کند آيا از اين موضوع مطلع هستي يا خير؟ گفت: بله شنيده‌ام که قرار است 5 ميليون تومان پاداش پرداخت شود، اما از دوستانم شنيدم که گويا مبلغ پاداش 10 ميليون تومان است.
روزبهاني در واکنش به اين سؤال که آيا مسئولان فدراسيون پس از کسب سهميه المپيک با شما تماسي گرفته‌اند، يا خير، گفت: پس از بازگشت از مسابقات 4 روز در بيمارستان بستري بودم و يک نفر از فدراسيون حال من را نپرسيد، حتي ملاقات من هم نيامدند. تمام فدراسيون‌ها با من تماس گرفتند و تبريک گفتند. از همايون اردلان توقع ندارم چون مسافرت بوده، اما دبير فدراسيون پس از کسب سهميه با من تماس گرفت و به غير از آن کسي با من تماس نگرفته است.
وي در مورد بازديد از محل زندگي جانبازان 8 سال دفاع مقدس گفت: طي مراسمي به همراه حميد سوريان و احسان حدادي از محل اسکان جانبازان عزيز بازديد کرديم و واقعا روز خوبي داشتيم.
روزبهاني در پاسخ به اين سؤال که تمرينات خود را از چه زماني آغاز خواهي کرد، گفت: دو ماه ديگر مسابقه دارم و فعلا به توصيه پزشکان دو هفته استراحت خواهم کرد و از روز شنبه قطعا تمريناتم را زير نظر اکبر احدي و دکتر بهرامي‌نژاد پيگيري خواهم کرد.
وي در پاسخ به اين سؤال که آيا براي حضور در ليگ بوکس نيمه ‌حرفه‌اي قزاقستان برنامه‌اي داري يا خير؟ گفت: از امروز به بعد تا المپيک برزيل ديگر برنامه‌هايم دست خودم نيست و هرچه که کادر فني صلاح بداند همان را انجام خواهم داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها