کد خبر: ۲۹۴۶۱۰
زمان انتشار: ۱۸:۱۰     ۲۱ بهمن ۱۳۹۳
مجمع انتخاباتي رئيس هيات فوتبال سيستان و بلوچستان صبح امروز با حضور علي کفاشيان برگزار شد.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از سایت رسمی فدراسیون، مجمع انتخاباتی رئیس هیات فوتبال سیستان و بلوچستان در حالی صبح امروز 21 بهمن ماه انجام شد که دکتر سعید سیدالحسینی با 26 رای توانست به عنوان رئیس هیات فوتبال این استان انتخاب شود.

گفتنی است، 6 کاندیدا برای پست ریاست هیات فوتبال ثبت نام کرده بودند که سه نفر از آنها به دلیل بازنشستگی نتواستند جواز حضور در انتخابات را کسب کنند و سرپیشه‌ای و ریگی نیز به نفع سیدالحسینی از کاندیداتوری خود برای احراز پست ریاست انصراف دادند.

علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال پس از پایان برگزاری مجمع انتخاباتی ریاست هیات فوتبال این استان در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: خوشبختانه شاهد برگزاری انتخابات شفاف و به دور از حاشیه بودیم. این مجمع انتخاباتی 6 نامزد پست ریاست داشت که در نهایت دکتر سعید سید الحسینی با 26 رای توانست به عنوان رئیس انتخاب شود.

وی در ادامه در باره حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه گفت: قطعا حضور خواهم داشت. جامعه ورزش و دیگر آحاد ملت با حضورشان در راهپیمایی 22 بهمن ماه بدون شک با همدلی و اتحادی که دارند به دشمنان ایران نشان خواهند داد که در مقابل این یکرنگی و یگپارچگی نمی توانند کاری از پیش ببرند و زمانی که آنها شاهد حضور خیل عظیمی از ایرانیان عزیز در روز چهارشنبه باشند، نا امید خواهند شد چرا که مردم ایران در هر عرصه ای ثابت کردند که با همدلی می توانند به آرمانهای جمهوری اسلامی ایران جامه عمل بپوشانند.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها