کد خبر: ۲۹۵۰۱۶
زمان انتشار: ۱۶:۳۰     ۲۳ بهمن ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، امسال هم به مانند سال های گذشته شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم میزبان جشن دهه انقلاب بود که با حضور شخصیت های سیاسی و کشوری به مدت 10 شب در مسجد چهار مردان قم برگزار شد.

اما در این بین نکته قابل تامل حاشیه سازی های برخی رسانه زنجیره ای در خصوص این مراسم بود که البته این حاشیه سازی ها همراه با توهین هایی فراوانی بود که نثار طیف گسترده ای از جامعه می شد.

این رسانه ها در اقدامی هماهنگ با گریزی به حادثه 22 بهمن سال 91 سعی در القای این نکته برای مخاطبین خود داشتند که متولیان برنامه افرادی هستند که کارشان تخریب و برنامه ریزی برای کارشکنی است ولی با نگاهی اجمالی به مهمانان مراسم شاید برخی از آنها منتقد دولت باشند، ولی اکثرا جز مسئولان رده بالای نظام و نمایندگان ملت هستند، که از جانب این رسانه ها افراطی خطاب می شوند.

هر چند در دولت روحانی دیواری کوتاه تر از دیوار منتقد وجود ندارد و منتقدان با القاب جدیدی  از بی سواد و بیکار گرفته تا بی شناسنامه و با شناسنامه روبرو شده اند اما به نظر می آید برخی افراطیون و تازه به دوران رسیده ها شمسیر را از رو بسته و هر شخصی و گروهی بدون توجه به جایگاه حقیقی و حقوقی شان مورد توهین و تهمت قرار می دهند.

در این بین کاملا روشن است که  این رسانه ها در حال حاضر وابستگی به طیف چپ گرای کشور دارند و با گذری به مطالب آن ها می توان دریافت که آن ها هم همسو با رسانه های زنجیره ای سعی در ایجاد دو دستگی و اختلاف بین جریان اصولگرا را دارند اما نکته قابل تامل جلو افتادن این رسانه ها از رهبران جریان های خود است.

حال این که حضور چهره های انقلابی و صاحب نام خود نمایان گر این بحث است که در کنار مباحث سیاسی و اقتصادی حاکم بر جامعه باید روحیه انقلابی و نشاط را نیز به جامعه تزریق کرد نه فقط با ایجاد یاس و نامیدی در بین مردم که جدیدا در بین رسانه های زنجیره ای بسیار فراگیر شده ملت را نسبت به همه چیز و همه مسئولان بدبین کرد.

به هر حال بعد از به راه انداخته شدن هجمه های فراوان توسط این رسانه ها ، گام دوم این افراطی گری کلید خورد به طوری که این رسانه های زنجیره ای عدم پوشش و یا خنثی سازی مطالب مدعوین را در دستور کار قرار دادند و خبرنگاران این  رسانه های زنجیره ای  تعمدا و یا دستوری حاضر به شرکت در مراسم نبودند و اگر هم حاضر بودند با تیترهایی خنثی حرف های اساسی مهمانان مراسم را پوشش ندادند.

در این میان  نکته قابل توجه حضور حجت الاسلام صالحی منش استاندار قم در شب پایانی این مراسم بود جایی که استاندار با قرارگرفتن پشت تریبون، برگزاری این برنامه را بسیار مفید عنوان کرد تا به نوعی خط بطلانی بر تخیلات رسانه های زنجیره ای باشد.

استاندار قم شامگاه 21 بهمن و در حضور حداد عادل نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی،  بعد از خوش آمدگویی به مردم از برگزار کنندگان  مراسم تشکر کرد و گفت:این برنامه ها هرچند با سخنان  انتقادی همراه است ولی مردم دور هم جمع و بصیرتشان افزایش می یابد.

این در حالی است که علاوه بر استاندار حجت الاسلام بنایی معاون سیاسی امنیتی استاندار هم در مراسم حضور داشت که نشان می دهد مسئولان استان سعی در آرامش بخشیدن به فضای سیاسی استان دارند و بر خلاف برخی رسانه های مکتوب و مجازی قم نمی خواهند، آب به آسیاب دشمن بریزند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها