کد خبر: ۲۹۷۲۴۴
زمان انتشار: ۱۰:۵۹     ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
ادينسون کاواني، مهاجم پاريس سنت ژرمن عنوان کرد که دليل عدم هماهنگي هموطنش لوئيس سوارز با بارسا، عادت نداشتن کاتالان‌ها به يک "مهاجم شماره 9 خالص" است.

به گزارش پایگاه 598،سوارز در تابستان با 94 میلیون یورو از لیورپول به بارسلونا پیوست ولی تا به حال نتوانسته در حد و اندازه های قیمتش ظاهر شود و تنها 4 گل در 14 بازی لالیگا به ثمر رسانده است. با این حال کاوانی معتقد است که هموطنش برای هماهنگی با بارسا به زمان نیاز دارد.

او گفت:" لوئیس حالا پست متفاوتی در بارسا نسبت به لیورپول دارد.کار آسانی برایش نیست زیرا تحرک بسیاری دارد و بارسا به بازی دادن به یک شماره 9 عادت ندارد. با استعدادی که لوئیس دارد،مطمئنم به بارسا کمک زیادی خواهد کرد. فکر می‌کنم وقتی یک تیم، سبکی برای خودش پیدا کرده، باید به بهترین شکلی با آن هماهن شد."

کاوانی درباره شرایط خط حمله تیم ملی اروگوئه گفت:" من و سوارز هر دو مهاجم داخل محوطه هستیم و به همین دلیل، رسیدن به یک درک متقابل کار سختی است. به دلیل زمان کوتاهی که در تیم ملی در اختیار داریم، این کار دشوارتر هم می‌شود. می‌دانم با کمی تلاش می‌توان به درک درست تری از یکدیگر برسیم."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها