کد خبر: ۲۹۷۸۱۷
زمان انتشار: ۲۰:۰۵     ۰۲ اسفند ۱۳۹۳
سمندر:
مديرعامل باشگاه گسترش‌فولادتبريز گفت: من اگر جاي مالک باشگاه بودم يک ريال هم براي اين فوتبال هزينه نمي‌‌کردم چون آينده خوشايندي را نمي‌توان براي آن متصور بود.
به گزارش پایگاه 598،غلامرضا سمندر در خصوص دیدار تیم‌های گسترش‌فولاد تبریز و استقلال در هفته بیست و یکم لیگ برتر گفت: شرایط تیم ما در هفته‌های اخیر در حالت خاصی قرار داشت و همه تلاش هیأت مدیره و کادر فنی بر احیای روحیه تیم متمرکز گردیده است.

به گزارش فارس، وی با تمجید از نمایش گسترش‌فولاد در دیدار با آبی‌پوشان تهرانی اظهار داشت: خوشبختانه برنامه‌های مدنظر کادر فنی در این میان تا حد زیادی به اجرا درآمد و عملکرد قابل قبولی را شاهد بودیم.

سمندر با اشاره به موضوع تعلیق محرومیت جاسم کرار در آستانه این بازی افزود: نمی‌توانیم چگونگی وقوع این رویداد را تجزیه تحلیل کنم. واقعا نمی‌دانم چه شرایطی بر فدراسیون فوتبال حاکم است که محرومیت یک بازیکن در کمتر از 24 ساعت مانده به زمان بازی و با چنین حالتی تعلیق می‌شود. واقعیت امر این است که در روال طبیعی برای پیگیری امور جاری و عادی روزهای پنجشنبه نمی‌توان هیچ مسئول پاسخگویی را در فدراسیون فوتبال پیدا کرد. حالا نمی‌دانم چگونه می‌توان باور داشت ساعت 13 و 30 دقیقه روز پنجشنبه کمیته انضباطی چنین تصمیمی را اتخاذ کرد.

مدیرعامل باشگاه گسترش‌فولاد تبریز با بیان اینکه این باشگاه قصد استفاده از این موضوع به عنوان توجیه برای عدم نتیجه‌گیری را نداشته، گفت: علیرغم حساسیت موضوع و تاثیرگذاری آن بر جریان و نتیجه این دیدار قبل از بازی هیچ عکس‌العملی نشان ندادیم تا رسم میزبانی را به نحو احسن به جا بیاوریم و خوشبختانه با تدابیر کادر فنی، به کار گرفتن از این بازیکن نیز نتوانست کاری را برای تیم استقلال از پیش ببرد و برعکس موجب بروز بیش از پیش شایستگی‌های تیم ما شد.

وی با ابراز تاسف از حاکم بودن چنین شرایطی بر فوتبال کشور تصریح کرد: خیلی دلم می‌خواهد این موضوع را به خودم بقبولانم که اعمال فشارها بر تصمیمات فدراسیون فوتبال تاثیرگذار نیست اما نشانه‌ها و اتفاقات چیز دیگری را ثابت می‌کند. من اگر جای آقای زنوزی مالک باشگاه بودم یک ریال هم برای این فوتبال هزینه نمی‌کردم. چرا که روند رویدادها به شکلی است که نمی‌توان آینده‌ای خوشایند برای آن متصور شد. همه بینندگان بازی دیروز از طریق پخش مستقیم بازی از شرایط و امکانات استادیوم اختصاصی گسترش‌فولاد دیدن کردند و دیدند که با بهترین کیفیت زمین میزبانی شایسته‌ای را در سطح اول فوتبال کشور تجربه کردیم.

سمندر با بیان اینکه نظیر چنین امکاناتی در هیچ مجموعه خصوصی کشور انجام نشده، افزود: با این حال مطمئن باشید که با تداوم این روند و اتخاذ تصمیماتی از قبیل آنکه در موضوع جاسم کرار شاهد بودیم، تضمین و امیدی به ادامه سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی در فوتبال نیست.

وی در پایان در واکنش به گفته‌های امیر قلعه‌نویی در خصوص اینکه گفته بود زمین ورزشگاه گسترش‌فولاد کوچک بوده، اظهار داشت: ابعاد این ورزشگاه مطابق استانداردهای جهانی و 105 متر در 70 متر است و نمی‌دانم منظور قلعه‌نویی از این اظهارات چه بوده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها