کد خبر: ۲۹۷۸۵۱
زمان انتشار: ۲۰:۱۶     ۰۲ اسفند ۱۳۹۳
نفت‌تهران که امسال به عقيده خيلي از مربيان و بازيکنان پديده ليگ است، چندين هفته اي است در صدرجدول قرار دارد. آنها در حين صدرنشيني در ليگ‌برتر درگير بازي هاي حساس آسيايي که بايد در آنها نيز نتيجه بگيرند، هستند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، امین حاج محمدی در مورد صدرنشینی شان در هفته های متوالی گفت: خدا را شکر تیم های مدعی آنطور که باید و شاید در بازی های دیروز نتوانستند نتیجه بگیرند. اگر ما می‌ توانستیم بازی مان جلوی پیکان را با پیروزی پشت سر بگذاریم خیلی برای ما خوب می‌ شد. اما برای ما مهم این است که روند نباختن مان را ادامه دادیم. خدا را شکر توانستیم نتایج لازم را بگیریم و در صدرجدول باقی بمانیم تمام این ها لطف خداست، امیدوارم که تا آخر فصل نبازیم و همین طور خوب پیش برویم تا بتوانیم قهرمان شویم.

او در مورد پشت سر گذاشتن 21 هفته توسط نفتی ها آن هم بدون باخت ادامه داد: 21 هفته است نباختیم و رکورد سایپا را که در زمان آقای دایی 20 بازی نباخته بود را زدیم، تمام این ها به خاطر تلاش های بی وقفه علی آقا منصوریان و بچه های خوب نفت است.

مدافع نفت‌تهران در مورد شرایط نزدیک به هم تیم ها در جدول نظرش را اینگونه بیان کرد: لیگ امسال از پارسال خیلی جذاب تر و قشنگ تر شده است و به راحتی 5، 6 تیم مدعی هستند. ذوب‌آهن و سایپا هم دارند به جمع مدعیان اضافه می‌ شوند بخصوص ذوب‌آهن که با شروع نیم فصل دوم عالی کار کرده، این تیم مربی خیلی با شخصیت و خوبی یعنی آقای گل‌محمدی که سابقه شاگردی اش را دارم بالای سر خود دارد. ذوب‌آهن خیلی قشنگ فوتبال بازی می‌ کند و من مطمئنم که در روزهای آخر لیگ جزو مدعیان قرار می‌گیرد.

وقتی از این بازیکن سوال شد نفتی ها امسال می‌ توانند حقشان را بگیرند و قهرمان لیگ شوند پاسخ داد: ما خیلی قشنگ بازی می‌ کنیم در ضمن همراه با بازی زیبا نتیجه نیز می‌ گیریم. ما باید مقابل تیم هایی که رقیبان اصلی ما هستند، حتما 3 امتیاز را بگیریم و تیم های پایین جدول امتیاز ندهیم.

حاج محمدی در پایان در مورد دیدار با پاختاکور ازبکستان در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا افزود: سه شنبه با پاختاکور بازی داریم که دیدار سختی است آنها پارسال در لیگ شان بدون حتی کسب یک باخت قهرمان شدند ولی ما هم نفت هستیم و همیشه خودمان را در روزهای سخت نشان دادیم، انشالله بتوانیم در این دیدار نتیجه لازم را بگیریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها