کد خبر: ۲۹۸۱۹۸
زمان انتشار: ۱۹:۵۵     ۰۳ اسفند ۱۳۹۳
رئيس هيأت فوتبال استان تهران گفت: تمام تلاشم را براي جبران اعتمادي که به من شد مي‌کنم و در راه رسيدن فوتبال تهران به موفقيت‌هاي بيشتر تلاش خواهيم کرد.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از فارس،‌ حبیب‌الله شیرازی در رابطه با انتخاب مجددش به عنوان رئیس هیأت فوتبال استان تهران گفت: انتخابات که امروز با حضور 49 عضو از مجمع 54 نفره برگزار شد که خوشبختانه 47نفر از دوستان با حمایت و پشتیبانی که داشتند به من رأی اعتماد دادند و فقط دو نفر مخالف حضورم بودند. تلاش ما این است که از اعتمادی که صورت گرفته به بهترین شکل قدردانی کنیم و با تلاشی که انجام می‌دهیم مسیر پیشرفت فوتبال را فراهم کنیم.

وی افزود: باید از لحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری وضعیت فوتبال تهران را بهتر کنیم و در راستای اهداف 25گانه‌ای که در برنامه خود بیان کردیم حرکت کنیم و به آنها برسیم.

شیرازی در رابطه با اینکه در مورد مجمع انتخاباتی امروز و انتخاب دوباره‌اش حرف و حدیث‌های زیادی به وجود آمده است، اظهار داشت: دیگر حرف و حدیث‌های گذشته مربوط به گذشته است و نباید آنها را نبش قبر کنیم اگر موردی هم وجود دارد دوستان می‌توانند در جلساتی که به صورت حضوری برگزار می‌شود آنها را بیان کند تا پاسخگو باشیم.

وی در رابطه با اینکه میرزا آقابیک عنوان کرده نتیجه انتخابات از قبل مشخص شده است، تصریح کرد: 54نفر عضو مجمع بودند که یک به یک آنها می‌توانستند رأی بدهند که 49نفر این کار را انجام دادند و خودتان همه چیز را مشاهده کردید.

وی در رابطه با اینکه اعلام شده قبل از برگزاری انتخابات از برخی اعضا رأی مخفی گرفتند، عنوان کرد: رأی مخفی در کجا گرفته شده است. منظورتان را از این حرف متوجه نمی‌شوم و نمی‌دانم چه می‌گویید. شاید منظورتان به نقطه‌نظرات عزیزان حاضر در این مجمع است، آنها سالی دو بار در همایش‌هایی که برگزار می‌کنیم حاضر می‌شوند و اگر خواسته و پیشنهادی دارند به ما مطرح می‌کنند. ما از دوستان همیشه خواستیم اگر درخواست و انتقادی وجود دارد علنی نکنند و اینها را به صورت مستقیم به خودمان بگویند. ما با برنامه‌ریزی که انجام دادیم کارها را پیش می‌بریم و تهران را به 5 منطقه تقسیم کردیم که کارها طبق روال انجام می‌شود.

رئیس هیأت فوتبال استان تهران در پاسخ به این سؤال که گفته شده اسامی کاندیداها و برنامه‌هایشان به اعضای مجمع ارائه نشده است، عنوان کرد:‌ این سؤال را باید از علی عابدینی دبیرکل هیأت فوتبال تهران سوال کنید چرا که او دبیر مجمع بوده است اما طبق چیزی که من می‌دانم حدود 10 روز قبل این کارها انجام شده و حتی این کار به ثبت رسیده است.

وی در رابطه با اینکه میرزا آقابیک اعلام کرده صورتجلسه مجمع را ارائه نداده‌اند عنوان کرد:‌ صورتجلسه در همان ابتدا خوانده شد و این مجمع‌ها همیشه روندی مشخص دارد. در ابتدا تلاوت قرآن و بعد از آن سرود جمهوری اسلامی پخش شد و سپس اعضاء را معرفی کردند و هرکدام هفت دقیقه وقت برای معرفی برنامه‌هایشان داشتند. این چیز خاصی نبود که بخواهیم خیلی روی آن انتقاد کنیم.

شیرازی در پایان در پاسخ به این سؤال که اولین اقدامی که بعد از انتخابش انجام می‌دهد، چیست تصریح کرد: مهمترین کار این است که استانداردسازی در خصوص زمین‌ها و مکان‌های ورزشی را آغاز کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها