کد خبر: ۲۹۸۹۲۶
زمان انتشار: ۲۰:۱۷     ۰۵ اسفند ۱۳۹۳
مربيان و بازيکنان استقلال بابت به دنيا آمدن فرزند خرسند‌نيا به او تبريک گفتند.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از تسنیم، تمرین امروز (سه‌شنبه) تیم فوتبال استقلال از ساعت 16 در یک هوای سرد زمستانی و با حضور تنها 10 تماشاگر در کمپ اختصاصی این باشگاه برگزار شد.

* محمدرضا خرسند‌نیا، هافبک استقلال که به تازگی صاحب فرزند شده است با چند جعبه شیرینی به کمپ آمد تا بین بازیکنان و کادر فنی پخش کند. همچنین بازیکنان استقلال با در آغوش گرفتن خرسند‌نیا به دنیا آمدن فرزندش را تبریک گفتند.

* یعقوب کریمی، هاشم‌بیک‌زاده و کرار جاسم غایبان تمرین امروز بودند.

* تمرین امروز استقلال تحت‌تأثیر اظهارات کرار جاسم، هافبک عراقی این تیم آغاز شد. هنگامی که قلعه‌نویی مطلع شد این بازیکن چه صحبت‌هایی انجام داده از این اظهارات ناراحت شد. همچنین هواداران استقلال اعتقاد داشتند کرار نباید اینگونه صحبت می‌کرد، چرا که ممکن است کمیته انضباطی باز هم به محرومیت او اضافه کند.

* امیر قلعه‌نویی، سرمربی استقلال پیش از آغاز تمرین پنج دقیقه برای بازیکنانش صحبت کرد. هنگامی که وی قصد داشت با بازیکنانش صحبت کند از بازیکنان جوان و امید خواست از جمع بازیکنان بزرگسال جدا شوند.

* امیرحسین صادقی در حالی که با لباس ورزشی در محل تمرین حضور داشت به دلیل سرماخوردگی شدید از کادر فنی اجازه گرفت و به رختکن رفت و همراه تیم تمرین نکرد.

* گرم کردن با توپ، آقاوسط و فوتبال درون تیمی از آیتم‌های تمرینی آبی‌پوشان بود. در بخش دیگری از تمرین جواد زرینچه، ستار همدانی و شاهرخ بیانی حضور داشتند.

* هنگامی که تمرین در جریان بود بازیکنان و هواداران استقلال پیگیر نتیجه دیدار پاختاکور ازبکستان - نفت ایران بودند و پس از شنیدن خبر شکست شاگردان منصوریان مقابل ازبک‌ها از این موضوع ابراز ناراحتی کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها