کد خبر: ۲۹۸۹۲۷
زمان انتشار: ۲۰:۱۷     ۰۵ اسفند ۱۳۹۳
هافبک باتجربه فولادي ها مي‌ گويد هر مشکلي که در گذشته داشته اند را فراموش کرده اند و او و هم تيمي هايش در حال حاضر فقط به بازي حساس با السد قطر در مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا فکر مي‌ کنند.
به گزارش "ورزش سه"، ساسان انصاری در مورد این دیدار گفت: صددرصد آماده هستیم در تمریناتی که در هفته اخیر انجام داده ایم، روی نقاط ضعف و قوتمان کار کرده ایم. امیدوارم که در دیدار با السد با 3 امتیاز از زمین خارج شویم.

وقتی از این بازیکن سوال شد که فولادی ها می‌ توانند نتایج خوب سال گذشته را تکرار کنند یا خیر پاسخ داد: شک نکنید که می‌ توانیم تکرار کنیم. تیم ما یکسری مشکلات داشته اما با روحیه ای خوب و اراده قوی با توجه به شرایطی که داریم جلو می‌رویم.

او در مورد اینکه چقدر نسبت به حریف قطری شان شناخت دارند ادامه داد: ما شناخت کافی داریم پارسال هم روبه‌روی السد بازی کردیم، کادرفنی کاملا این تیم را آنالیز کرده و راجع به تک تک بازیکنانش با ما صحبت کرده و ما از این حیث به شناخت جامعی رسیده ایم.

هافبک سرخپوشان اهواز در مورد شرایط گروهی که در آسیا در آن قرار دارند گفت: فکر می‌کنم گروه سختی داریم. آن هم به دلیل وجود تیم هایی مثل السد، الهلال و لوکوموتیو تاشکند است البته از آن طرف برای آنها هم سخت است چون در گروهشان تیمی به نام فولاد قرار دارد.

انصاری در مورد اینکه چرا چندین سال است تیم های ایرانی نمی‌ توانند به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند گفت: متاسفانه در این چند ساله نحوه برگزاری بازی های لیگ قهرمانان آسیا به ضرر ما بوده از آنجایی که لیگ ما تمام می‌ شود و تیم های ایرانی ثبات ندارند و خیلی از بازیکنانشان را از دست می‌ دهند، تیمی که در آسیا حضور داشته به مشکل می‌ خورد ولی قطعا ما از الان برای مرحله آخر هم برنامه ریزی کرده ایم. از آنجایی که در لیگ هم بازی می‌ کنیم و فاصله زمانی بین بازی ها کوتاه است باید حواسمان به تغذیه، خواب و همه چی مان باشد.

بازیکن فولاد درباره اینکه چرا نتوانسته اند در دو بازی اخیرشان در لیگ نتیجه بگیرند، نظرش را اینگونه بیان کرد: علت خاصی ندارد برای هر تیم بزرگی این مساله پیش می‌ آید و کاملا عادی است، قطعا ما از باختن بیزاریم، مجموعه فولاد بخصوص آقای اسکوچیچ از باخت فراری هستند اما عدم نتیجه گیری در دو بازی اخیر باعث نشده که چیزی در باشگاه ما به هم بریزد. همه چیز در سر جای خودش است در ضمن اختلاف امتیاز ما با تیم صدرجدول تنها 2 امتیاز است با یک بازی دوباره به صدر برمی گردیم.

انصاری در پایان افزود: فقط از هواداران می‌ خواهم که ورزشگاه را مثل بازی با سپاهان پر کنند و فولادی بودنشان را نشان دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها