أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۹۸۹۴۹
زمان انتشار: ۲۰:۳۳     ۰۵ اسفند ۱۳۹۳
زن و شوهری جوان که زنی را به‌عنوان مسافر سوار خودروی‌شان کرده بودند با تهدید چاقو اموال وی را زورگیری کردند اما خیلی زود دستگیر شدند.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از فارس،چند روز قبل زن جواني نزد مأموران انتظامي پايتخت رفت و گفت طعمه زن و مردي زورگير قرار گرفته و محتويات كيفش سرقت شده است. او گفت: حوالي پل سيدخندان سوار يك پرايد سفيد رنگ شدم تا به خانه‌ام بروم. راننده مرد جواني بود و يك مسافر زن هم روي صندلي عقب نشسته بود. من هم روي صندلي جلو نشستم و خودرو به راه افتاد. هنوز مسافت زيادي طي نشده بود كه ناگهان راننده پرايد داخل يك خيابان خلوت پيچيد و همان موقع زني كه تا آن لحظه فكر مي‌كردم مسافر است از پشت چاقويي زير گلويم گذاشت و شروع به تهديد كرد.

 

آنهاگوشي تلفن همراه، 200هزار تومان پول نقد و كارت‌هاي بانكي‌ام را زورگيري كردند و با تهديد رمز كارت‌هايم را هم گرفتندو من را در خيابان رها كردند اما من شماره پلاك خودروي‌شان را ديدم.به‌دنبال اظهارات اين زن به دستور هاشميان، بازپرس دادسراي ناحيه34 تهران تحقيقات پليس براي دستگيري زن و مرد زورگير آغاز شد. كارآگاهان با بررسي شماره پلاك خودروي متهمان دريافتند خودروي پرايد متعلق به جواني 28ساله به نام روزبه است.

 

همچنين معلوم شد زني كه در زورگيري با او همدستي كرده همسرش نسرين است. در چنين شرايطي مأموران در عملياتي ضربتي اين زوج تبهكار را در مخفيگاه‌شان بازداشت و در بازرسي از مخفيگاه شان چند كيف زنانه و چندين فقره كارت شناسايي و بانكي كشف كردند. به اين ترتيب صبح ديروز زوج زورگير براي انجام تحقيقات بيشتر به دادسراي ناحيه34 منتقل شدند. در جريان تحقيقات روزبه گفت: مدتي قبل من و همسرم تصميم گرفتيم زورگيري كنيم اما بعد از نخستين سرقت دستگير شديم. آن روز نسرين روي صندلي عقب نشست و من هم نقش راننده مسافركش را بازي كردم. نسرين نيز مثل شوهرش به مشاركت در اين زورگيري اعتراف كرد. براساس اين گزارش هم‌اكنون متهمان در بازداشت به‌سرمي‌برند و كارآگاهان به‌دنبال كشف ساير جرايم احتمالي‌شان هستند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها