کد خبر: ۲۹۹۲۶۶
زمان انتشار: ۱۸:۴۱     ۰۶ اسفند ۱۳۹۳
رئيس فدراسيون فوتبال گفت: جاسم کرار شايد اين حرف‌ها را مي‌زند تا رفتنش از ايران را فراهم کند.
علی کفاشیان در حاشیه مجمع کمیته ملی المپیک در خصوص برگزاری مجمع اظهار داشت: مجمع بسیار خوبی برگزار شد و در مورد مسائل مالی اعضا به بحث و بررسی پرداختند با توجه به اینکه در دوره قبلی که سر و صدای زیادی داشت در این مجمع امسال ساکت و خوب برگزار شد. از سویی دیگر حسابرس هم انتخاب شد.

به گزارش فارس، وی در پاسخ به این سوال که بیش از یک سال از انتخاب هیأت اجرایی جدید گذشته است چگونه ارزیابی می‌کنید گفت: سال سخت و سنگینی را پشت سر گذاشتیم. بازی‌های آسیایی اینچئون مسابقات المپیک نانجینگ و بازی‌های ساحلی 3 رویداد مهم ما در سال جاری بود. در حال حاضر هم 520 روز به المپیک باقی مانده است. باید با برنامه‌ریزی حرکت کرده تا بتوانیم عملکرد خوبی را آنجا داشته باشیم. فدراسیون‌های ما مشکلات مالی زیادی دارند و باید حرکت خوبی در این بخش انجام شود.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد وضعیت تیم فوتبال امید گفت: یکی از اهداف اصلی ما در فدراسیون فوتبال تیم امید است و فکر می‌کنم از تیم ملی بزرگسالان هم اولویتش بیشتر است. برای موفقیت در این رده باید برنامه و بودجه خوبی را در نظر بگیریم. در حال حاضر کاشانی مدیریت خوبی در این تیم دارد و امیدوارم موفق باشد.

وی در پاسخ به این سوال که مجمع ساکت مفید باشد گفت: خیلی خوب است! مجمع خود ما شلوغ بود و وقتی اینجا ساکت بود خوش مان آمد.

کفاشیان عنوان کرد: از سال 93 روزهای پرکاری را داشتیم بازی‌های جام جهانی، جام ملت‌های آسیا و بازی‌های آسیایی اینچئون را پشت سر گذاشتیم. در جام جهانی و بازی‌های آسیایی هرچند عالی نبودیم اما خوب کار کردیم اما در بحث تیم امید در بازی‌های آسیایی عملکرد ما ضعیف بود.

وی در خصوص وضعیت بانوان گفت: عملکرد بانوان عالی بود. در بخش جوانان و نوجوانان نتایج خوب گرفتیم و در مجموع فکر می‌کنم نتایج‌شان بهتر از مردان بود.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که اگر بخواهید به مردم عیدی بدهید چه چیزی خواهد بود گفت: عیدی ما عملکرد ما است. اگر تیم امید ما بتواند به المپیک برود و در فوتبال ساحلی هم بتوانیم به جام جهانی صعود کنیم عیدی ما خواهد بود. فوتبال ساحلی باید در رقابت‌های آسیایی شرکت کند و در صورت حضور در جمع 3 تیم به جام جهانی صعود می‌کند.

وی در پاسخ به این سوال که مجمع فدراسیون فوتبال سرانجام اسفند برگزار می‌شود یا فروردین گفت: تاکید شده بود که مجمع باید در اسفند‌ماه برگزار شود اما باید صورت‌های مالی هم شفاف و آماده برای ارائه در مجمع باشد. ما مصوبات آن را گذرانده‌ایم و از حسابرس هم خواسته‌ایم که هرچه زودتر گزارش‌های مالی را بدهد و پس از آن برای برگزاری مجمع فراخوان می‌گذاریم. اگر نرسیم در فروردین ماه برگزار خواهد شد.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه گفته می‌شود کی‌روش با فدراسیون فوتبال ژاپن مذاکره کرده است گفت: این موضوع صحت ندارد. با ژاپنی‌ها تعامل خوبی داریم و اگر آنها بخواهند این کار را انجام دهند با ما در میان می‌گذارند. با کی‌روش قرارداد 4 ساله داریم و او حرفه‌ای عمل می‌کند. تماس خاصی با وی هنوز نداشتیم اما با ایمیل در ارتباطیم. قرار است او هفته آینده به ایران بیاید تا کارش را آغاز کند.

کفاشیان در خصوص صحبت‌های کرار علیه فوتبال ایران گفت: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در این مورد به وظیفه‌اش عمل می‌کند اما صحبت که با افشار زاده داشتم او هم ناراضی بود و آنها باید تصمیم بگیرند. این رفتار غیر‌حرفه‌ای از سوی خارجی‌ها به هیچ وجه درست نیست. کرار شاید می‌خواهد با این صحبت‌ها فضایی را برای رفتن ایجاد کند. بازیکنی که حرفه‌ای است باید اصول حرفه‌ای را هم بلد باشد.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود عسگری می‌خواهد از کمیته داوران برود گفت: چه کسی این را گفته است، فعلا تصمیمی در این خصوص نداریم.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان در پاسخ به این سوال که برخی می‌گویند فوتبال تهران در چند سال گذشته درجا زده و پیشرفتی نداشته است و با انتخاب مجدد شیرازی همین روند ادامه خواهد داشت گفت: همین که تغییری به وجود نیامده خودش خوب است. چون برخی از مدیران ما وقتی کاری را در دست می‌گیرند آن کار نزول می‌کند. البته فوتبال تهران هم در آینده پیشرفت خواهد کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها