کد خبر: ۲۹۹۲۷۱
زمان انتشار: ۱۸:۴۲     ۰۶ اسفند ۱۳۹۳
نفت تهران در ديار با پاختاکور ازبکستان توانست موقعيت‌ها زيادي خلق کند، اما زور حريف در نيمه دوم به نفتي ها چربيد و توانست پيروز از زمين خارج شود.
به گزارش "ورزش سه"، امین حاج محمدی در مورد این دیدا گفت: بازی خیلی خوبی بود و ما در هر دو نیمه عملکرد خوبی داشتیم اما بعد از گلی که زدیم شل شدیم چون آن ها هم 10 نفره بودند. روی اشتباه خودمان هم گل خوردیم همه بچه ها مقصر این باخت بودند نه یک شخص. می توانستیم بازی را ببریم فقط روی کم تجربه بودن تیممان که اولین تجربه اش در آسیا بود نتوانستیم بازی را به سود خودمان تمام کنیم ولی انشاالله در بازی بعد این باخت را جبران می کنیم و به حق پنج تن برنده بازی می شویم.

وقتی از مدافع نفت سوال شد که آن ها زمان کافی دارند تا بیش تر با هم هماهنگ شوند و تجربه شان بالا تر برود پاسخ داد: انشاالله همین طور باشد. در ضمن ما نمی توانیم پاختاکور را تیم کوچکی به حساب بیاوریم چون هر تیم ایرانی که به ازبکستان آمده را شکست داده. این تیم ضعیف نبوده و نخواهد بود و تجربه خیلی زیادی در جام باشگاه های آسیا دارد البته همه دیدند ما خوب بازی و تلاش کردیم امتیاز بگیریم شاید خدا خواست بالاخره یک روز ما می بریم یک روز هم این طوری می بازیم انگار همه چیز دست به دست هم داده بود که در این دیدار شکست بخوریم ولی ما تمام تلاشمان را کردیم که برای کشورمان افتخار کسب کنیم اما متاسفانه نشد. انشالله که بتوانیم در بازی های بعد موفق باشیم و پرچم ایران را در آسیا بالا نگه داریم. حریف بعدیمان العین است با این تیم در آزادی بازی داریم دیگر بی تجربگی و برد را با باخت عوض نمی کنیم.

او در مورد اینکه چرا تیمشان تمرکز لازم را نداشت نظرش را اینگونه بیان کرد: شرایط کمی سخت بود ما داشتیم در زمین حریف با یک تیم برگ که سابقه زیادی در آسیا دارد بازی می کردیم ما اوایل بازی کمی استرس داشتیم اما بعدش سوار بر بازی شدیم . ضمن اینکه هم هوا خیلی سرد بود.

حاج محمدی در پایان افزود: از مردم می خواهم که برایمان دعا کنند و در استادیوم آزادی ما را تنها نگذارند تا بتوانیم این نتیجه ای که دیروز از دست دادیم را در آزادی جبران کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها